ارزان ترین مایکروفرهای اسنوا در بازار چند؟

شرکت اسنوا یک تولید‌‌کننده لوازم‌خانگی است. حدود 50 درصد از قطعات بکار رفته در ساخت محصولات این کارخانه تولید داخل هستند. استفاده از این محصولات با توجه به افزایش قیمت، می‌تواند یکی از گزینه‌های اقتصادی‌ پیش‌روی مردم باشد. دامنه محصولات این شرکت از اجاق گاز و کولر آبی به تلوزیون، یخچال، ماشین لباس‌شویی و … گسترش یافته و مایکروفر هم یکی از محصولات این برند است.

در ادامه کاماپرس به معرفی 5 مدل از ارزان‌ترین مایکروفرهای این شرکت می‌پردازد:

 

1-مایکروفر توکار اسنوا مدل SW 54206

قیمت این مدل از 12 میلیون و پانصد تا 13 میلیون و پانصد است. نمای آن شیشه‌ای و سفید رنگ بوده و 38 لیتر ظرفیت دارد. گرید مصرف انرژی آن A است. 10 عملکرد گرمایشی درون محصول وجود دارد که از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. داشتن برنامه پخت و قابلیت مایکروویو هم از دیگر ویژگی‌های آن است.

مایکروفر توکار اسنوا مدل SW 54206-کاماپرس

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

2-مایکروفر مدل SC-54310

قیمت این محصول حدودا 19 میلیون و 400 هزار تومان است. این دستگاه عملکرد سه‌گانه مایکروویو+گریل و کانوکشن دارد. مایکروفر دارای 10 عملکرد گرمایشی است. با ظرفیت 38  لیتری و گرید انرژی A+ که مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این محصول مجهز بودن به فن خنک‌کننده است.

مایکروفر مدل SC-54310-کاماپرس

3-مایکروفر توکار مدل SB-54303

این مدل 19 میلیون و چهارصد هزار تومان قیمت دارد. دارای 10 حالت گرمایشی و 12 برنامه پخت اتوماتیک است. این محصول 38 لیتر ظرفیت دارد. از دیگر ویژگی‌ها‌ی آن می‌توان به قابلیت هردو عملکرد مایکروویو و گریل اشاره کرد.

مایکروفر توکار مدل SB-54303-کاماپرس

4-مایکرویو مدل SB- 54309

قیمت این مدل 19 میلیون و چهارصد هزار تومان است. ظرفیت 38 لیتری و 10 عملکرد گرمایشی دارد. این محصول دارای ویژگی گریل و فن فاکشن است. فن خنک‌کننده آن باعث خنک‌شدن بخش‌های الکتریکی پنل دستگاه می‌شود.

5-مایکروفر مدل  SG-54311

قیمت این محصول حدودا 20 میلیون تومان است. این مدل از ظرفیت ۳۸ لیتر بهتره میبرد و گرید انرژی آن +A است. قابلیت تنظیم زمان پخت از ویژگی‌های این مدل به شمار می‌آید‌. مایکروفر از 10 عملکرد گرمایشی برخوردار است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : اسنوا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز