ارزان ترین ماشین های لباسشویی اسنوا و سامسونگ در بازار چند؟

ارزان ترین ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256 است که با قیمت ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد.

به گزارش کاماپرس، قیمت ماشین لباسشویی که به دلیل صعود قیمت ارز و ممنوعیت واردات لوازم خارجی، افزایش چشمگیری داشت، هنوز هیچ کاهش قیمتی نداشته است و حتی در بعضی از برندها قیمتها گران تر از قبل هم شده است.

ماشین لباسشویی به گفته فعالان بازار همیشه جزو پرفروش ترین اقلام لوازم خانگی است و حالا به دلیل افزایش قیمتها، خیلی از خریداران دنبال ارزان ترین های بازار می گردند. البته ارزان ترین های ماشین لباسشویی بیشتر در بین برندهای ایرانی پیدا می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین ماشین لباسشویی های بازار

آریاک سفر

یکی از ارزان ترین ماشین های لباسشویی ایرانی مدل REN7112 از برند ابسال است که با قیمت ۹ میلیون و ۳۰ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت ماشین لباسشویی دوو مدل 7103-DWK هم حدود ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 94407-TFU هم با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی فروخته می شود. ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل ASI/AWI-WH94 هم با قیمت ۱۲ میلیون و ۳۱۳ هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا مدل 84518-SWM هم حدود ۱۴ میلیون و ۱۵۹ هزار تومان است. ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-K702NW هم با قیمت ۱۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد.

ماشین لباسشویی بوش مدل WAK2020001R هم حدود ۱۷ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان قیمت دارد. ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256 هم با قیمت ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی فروخته می شود.

ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BDW90 هم با قیمت ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار معامله می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اسنواسامسونگ
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز