ارزان ترین ماشین های لباسشویی اتومات در بازار چند؟

لست سکند

با اینکه بیشتر ماشین های لباسشویی اتومات بالای ۱۰ میلیون تومان قیمت دارند، اما با ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می توان یکی از ارزان ترین ماشین لباسشویی های بازار را خرید.

به گزارش کاماپرس، ماشین های لباسشویی بعد از افزایش نرخ ارز رکورد گرانی را در بازار لوازم خانگی شکستند. خیلی از برندهای معروف بعد از افزایش نرخ دلار حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان گران تر شدند و حتی حالا و با کاهش نرخ ارز هم همچنان گران هستند. برای همین است که خیلی از مشتریان دنبال ارزان ترین های بازار هستند.

ارزان ترین ماشین های لباسشویی بازار

ماشین لباسشویی بست BWD ۵ کیلویی با قیمت ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان یکی از ارزان ترین های بازار لوازم خانگی است. ماشین لباسشویی ۵ کیلویی بست مدل 5821BWD هم با قیمت ۵ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان به فروش می رسد.

ماشین لباسشویی ۶ کیلویی سفید بست مدل ۶۱۲۰ هم با قیمت ۶ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان تا ۷ میلیون تومان در بازار معامله می شود. ماشین لباسشویی ۶ کیلویی آبسال مدل AES-10613 هم حدود ۶ میلیون و ۱۵۰ تا ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

قیمت ماشین لباسشویی آبسال ۷ کیلویی مدل- SD REN7012 حدود ۶ میلیون و ۶۹۵ تا ۹ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان است. ماشین لباسشویی ایکس ویژن ۷ کیلویی مدل XTW720 هم با قیمت ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان به فروش می رسد.

ماشین لباسشویی ۶ کیلویی پاکشوما مدل TFU-63100 هم با قیمت ۷ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان تا ۹ میلیون و ۸۷۹ هزار تومان فروخته می شود. ماشین لباسشویی اسنوا ۷ کیلویی مدل SWM-71201 هم حدود ۹ میلیون و ۲۵ هزار تومان تا ۱۱ میلیون و ۷۹۴ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت ماشین لباسشویی دوو مدل DWK7022 هم حدود ۹ میلیون تا ۱۴ میلیون تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار  مهم بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : آبسالپاکشومادووگروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز