ارزان ترین ماشین های ظرفشویی در بازار چند؟

ماشین ظرفشویی رومیزی زیرووات مدل ZDCF6 با قیمت ۷ میلیون و ۶۷۲ هزار تومان یکی از ارزان ترین ماشین های ظرفشویی در بازار لوازم خانگی است.

به گزارش کاماپرس، بازار لوازم خانگی همچنان در رکود به سر می برد. افزایش قیمتها در چند ماه گذشته باعث شده، خیلی از مشتریان از خرید دست نگه دارند. به گفته فروشندگان لوازم خانگی حتی فروش اقساطی هم نتوانسته این بازار را از رکود خارج کند.

کارشناسان معتقدند قیمت بالای لوازم خانگی با درآمد خیلی از مردم قشر متوسط همخوانی ندارد و به همین دلیل است که کمتر کسی به فکر جدید وسیله نو می افتد و بیشتر سعی می کنند با تعمیرات و خرید اجناس دست دوم نیازشان را برطرف کنند. البته هستند کسانی که هنوز در این بازار بی مشتری دنبال ارزان ترین وسایل می گردند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

 

آریاک سفر

ارزان ترین ماشین ظرفشویی پاکشوما و جی پلاس چند؟

ماشین ظرفشویی رومیزی زیرووات مدل ZDCF6 با قیمت ۷ میلیون و ۶۷۲ هزار تومان در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد. قیمت ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا مدل WQP6-3602F حدود ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

ماشین ظرفشویی کرال مدل DS 1417 حدود ۱۲ میلیون تومان قیمت دارد. ماشین ظرفشویی جنرال آدمیرال مدل D- G406 با قیمت ۱۳ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد.

قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K462S حدود ۱۴ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان است. ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K462W حدود ۱۴ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان قیمت دارد.

ماشین ظرفشویی زیرووات مدل ZDM-3314 با قیمت ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزا رتومان فروخته می شود. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302 با قیمت ۱۶ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد.

قیمت ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 1513 هم حدود ۱۶ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز