ارزان ترین ماشین لباسشویی های 9 کیلویی پاکشوما و ایکس ویژن

ماشین لباسشویی های 9 کیلویی از جمله ماشین لباسشویی های پرمصرف خانوار است که در صورت تامین هزینه 11 میلیونی می توانید برخی از ارزان ترین انواع باکیفیت داخلی یا خارجی آن را خریداری کنید.

به گزارش کاماپرس، لوازم خانگی با وجود کاهش نسبی قیمت دلار همچنان گران است و برای خرید ارزان ترین ماشین های لباسشویی باید بودجه بالایی در نظر بگیرید. در ادامه برخی انواع ماشین لباسشویی با بودجه 11 میلیونی را به روایت روزنامه 7 صبح مرور می کنیم.

1. ماشین لباسشویی ایکس ویژن TM94-AWBL/ASBL

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM94-AWBL/ASBL ظرفیتی ۹ کیلوگرمی دارد و آنطور که سازنده اش می گوید تا حد ممکن کم صدا کم لرزش است. این لباسشویی با استفاده از فناوری‌های جدید توانسته مصرف آب و برق را کاهش دهد. لباسشویی ایکس ویژن در هر مرتبه شستشو تا ۴۵ لیتر آب مصرف می‌کند. موتور این ماشین لباسشویی دیگ آن را با سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه می چرخاند. این لباسشویی ۱۶ برنامه شستشو دارد که از این برنامه‌ها می‌توان به آبکشی و چرخش، لباس مشکی و شستشوی سریع اشاره کرد. در حالت شستشوی سری کیفیت شستشو پایین می‌آید اما سریعتر لباس را از ماشین لباسشویی تحویل خواهید گرفت. ماشین لباسشویی مذکور به سیستم کنترل ضد کف و همچنین کنترل داغ شدن بیش از حد مجهز است .قیمت آن نیز ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

2. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 9440 TFU

آریاک سفر

این ماشین لباسشویی از سری محصولات برند پاکشوما است که تا ۹ کیلوگرم لباس را در هر مرتبه شست و شو می کند. این لباسشویی ۲۱ برنامه‌ شست دارد که از آن جمله می‌توان به برنامه اقتصادی، ملحفه و روتختی، شستشوی سریع ۱۵ دقیقه‌ای، شستشوی لباس های حجیم و ضخیم، شستشوی خودکار، لباس مشکی، لباس های کودکان و لباس های ورزشی اشاره کرد.

قابلیت بخارشو از جمله ویژگی های مهم این ماشین لباسشویی به حساب می‌آید .می‌توان زمان شروع فرایند شستشو را در این لباسشویی از ۱ تا ۲۴ ساعت تاخیر انداخت و با این کار می توانید لباسشویی را برای ساعات غیر پیک تنظیم کنید .ورودی آب سرد و گرم این ماشین لباسشویی جداگانه است تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. قیمت این ماشین لباسشویی نیز در بین ارزان ترین مدل های 9 کیلویی در حدود  ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

3. ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWM-904SBI

این ماشین لباسشویی نیز به ادعای سازنده اش تا حد زیادی کم صدا و بدون لرزش است .این مدل، دیگ بزرگ به ظرفیت ۹ کیلوگرم دارد که می‌تواند در هر مرتبه شستشو تعداد لباس های بیشتری را نسبت به دیگر مدلها بشوید. ماشین لباسشویی مذکور ۱۶ حالت برنامه برای لباس های مختلف دارد و اینکه متناسب با جنس پارچه و میزان کثیفی لباسها می‌توان یکی از این ۱۶ برنامه را انتخاب کرد. این لباسشویی در مصرف برق صرفه جویی می کند.

از ویژگی های مهم آن می‌توان به دیگ الماسه ضد زنگ اشاره کرد که هیچ آسیبی به لباس وارد نمی‌کند. این مدل لباسشویی موتور تسمه ای دارد اما با این حال مصرف برق آن مناسب است . در حین شستشو می توان کار لباسشویی را موقتا متوقف و لباس‌های جامانده را به دیگ اضافه کرد . صفحه نمایش ال ای دی لباسشویی اطلاعاتی مثل برنامه های شستشو، درجه حرارت آب و زمان باقی مانده را تا پایان شستشو به اطلاع کاربر می‌رساند . قیمت این ماشین لباسشویی ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : پاکشومامادیران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “ارزان ترین ماشین لباسشویی های 9 کیلویی پاکشوما و ایکس ویژن

  1. علی گفته:

    سلام اتفاقا من سال ۸۳یکی گرفتم پاکشوما شاید برای نظافت تکانش دادیم وگرنه هزار برابر ازال جی بهتره

  2. امین گفته:

    سلام.من خودم نزدیک ده سال بازاریاب برتدهای مختلف لباسشویی در شرکت های مختلف.تجربه بنده میگه که لباسشویی شرکت پاکشوما از لحاظ کارایی و کیفیت.و میران برنامه .یه سر و گردن بالاتر از بقیه برندهای موجود در بازار ایران.حتی بالاتر از ال جی و سامسونگ.ولی اگه پول زیاد براتون مهم نیست و میتونین مبلغ بالاتری برای لباسشویی هزینه کنین.من ماشین لباسشویی بوش البته مدل های بالاترش رو پیشنهاد میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز