ارزان ترین ماشین لباسشویی های 9 کیلویی جی پلاس در بازار چند؟

لست سکند

برای خرید ارزان ترین ماشین لباسشویی های برند نسبتا تازه از راه رسیده ولی مطرح و قدرتمند بازار یعنی جی پلاس باید حدود 12 میلیون تومان کنار بگذارید.

به گزارش کاماپرس، ماشین لباسشویی از واجب ترین لوازم خانگی برای خانوارها و خصوصا خانواده های بچه دار است. پرتقاضاترین مدل ماشین لباسشویی برای خانواده ها، ماشین لباسشویی با ظرفیت 9 کیلو است و برندهای مطرحی مثل بوش، سامسونگ، ال جی، پاکشوما ، جی پلاس و … در بازار برای فروش این ماشین به متقاضیان رقابت می کنند.

بر اساس گزارشی که روزنامه هفت صبح منتشر کرده است ارزان ترین ماشین لباسشویی برند جی پلاس با ظرفیت 9 کیلو  از مدل GWM-K945W است و می توان آن را به قیمت 12 میلیون و 300 هزار تومان خریداری کرد.

ارزان ترین ماشین لباسشویی دیگری که برند جی پلاس با ظرفیت 9 کیلو وارد بازار ایران کرده مدل GWM-K947S است که برای خرید این ماشین باید 13 میلیون و 800 هزار تومان بپردازید.

جی پلاس یک ماشین لباسشویی دیگر نیز با مدل GMW-K947W در بازار دارد که قیمت آن 13 میلیون و 900 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بد نیست بدانید اگر خواستار ماشین لباسشویی با ظرفیت 9 کیلویی از برند شناخته شده تری مثل ال جی بروید باید برای مدل WM-966SW حدود 33 میلیون و 100 هزار تومان بپردازید در حالی که چنانچه برندهای خوب ایرانی را ترجیح دهید پاکشوما ماشین هایی با همین ظرفیت را در محدوده قیمت 12 تا 13 میلیون روانه بازار کرده است.

برای مثال ماشین لباسشویی 9 کیلویی TFU-94407 پاکشوما 12 میلیون و 800 هزار تومان قیمت دارد و ماشین لباسشویی TFU93403 با همین ظرفیت 100 هزار تومان ارزان تر است.

پاکشوما یک ماشین لباسشویی دیگر نیز با ظرفیت 9 کیلویی به بازار عرضه کرده که مدل TFI94401 است و 13 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد.

برای حسن ختام این گزارش اشاره ای هم به قیمت ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش داشته باشیم که از نظر برخی هم وطنان بهترین لوازم خانگی جهان از آن این برند است. ماشین لباسشویی WAW3256XGC بوش با قیمت 28 میلیون و 800 هزار تومان در بازار خودنمایی می کند و حداقل طرفداران این برند آلمانی می توانند به این دلخوش باشند که لوازم خانگی مورد علاقه آنها از رقیب کره ای خود یعنی ال جی ارزان تر است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیبوشپاکشوماجی پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز