ارزان ترین ماشین لباسشویی های 8 کیلویی اسنوا و دوو

برای خرید ماشین لباسشویی های 8 کیلویی باید بودجه ای 10 تا 13 میلیونی کنار گذاشته باشید و اگر بخواهید ارزان ترین ماشین لباسشویی یا به بیان دقیق تر ارزان ترین برندهای خارجی ماشین لباسشویی با ظرفیت 8 کیلو را خریداری کنید، سقف این مبلغ را در نظر بگیرید.

به گزارش کاماپرس، قیمت ماشین لباسشویی با گرانی دلار و رسیدن آن به مرز 30 هزار تومان اوج گرفت و حالا هم که دلار تا کانال 24 هزار تومان پائین آمده خبری از کاهش قیمت این لوازم خانگی پرتقاضا نیست.

در بازار لوازم خانگی اغلب فروشندگان از کسادی و رکود گله می کنند و می گویند امیدی به فروش شب عید هم ندارند. معجزه ای که فروشندگان به انتظار آن نشسته اند این است که قدرت خرید متقاضیان تقویت شود و معجزه ای که خریداران به آن امید دارند این است که دلار به زیر 15 هزار تومان سقوط کند شاید قیمت کالاهایی مثل ماشین لباسشویی اندکی برای آنها قابل تحمل تر شود.

ارزان ترین ماشین لباسشویی 8 کیلویی حال حاضر بازار از برند تی سی ال است که مدل آن  TWM-804SBI  نام دارد و قیمت 10 میلیونی برای خرید آن باید پرداخت شود.

اما اگر ماشین لباسشویی اسنوا با ظرفیت 8 کیلو را انتخاب کنید باید برای مدل SWM-84508 این ماشین، 13 میلیون و 500 هزار تومان بپردازید. فراموش نکنید که اسنوا با وجود اسم غلط انداز آن یک برند ایرانی است که موتور و در واقع برخی قطعات موتور خود را با مشارکت تولیدکنندگان خارجی تولید می کند.

آریاک سفر

شاید تصور کنید قیمت ماشین لباسشویی 8 کیلویی از یک برند نسبتا مطرح کره ای یعنی دوو از محصول مشابه ایرانی مثل اسنوا بیشتر است اما واقعیت این است که ماشین لباسشویی 8 کیلویی دوو از مدل DWK-8143 ارزان تر محصول مشابه با برند اسنوا است و می توانید این ماشین را با پرداخت 12 میلیون و 100 هزار تومان خریداری کنید.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که برند شناخته شده دیگر ایرانی یعنی پاکشوما نیز یک ماشین لباسشویی 8 کیلویی در بازار دارد که اگرچه ارزان ترین ماشین لباسشویی بازار نیست اما قیمت 11 میلیون و 400 هزار تومانی آن برای برخی مصرف کنندگان قابل قبول و به عبارت دیگر قابل پرداخت است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوادوو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز