ارزان ترین ماشین لباسشویی های بازار را چند می توان خرید؟

درحالی که گران ترین ماشین لباسشویی موجود در بازار بالای 30 میلیون تومان قیمت دارد، اگر به دنبال ارزان ترین ماشین لباسشویی هستید و لباس آنچنانی هم برای شستشو ندارید، با یک میلیون تومان هم می توانید یک دستگاه ماشین لباسشویی سطلی بخرید.

به گزارش کاما پرس، همگام با افزایش نرخ ارز از ابتدای سالجاری تاکنون قیمت لوازم خانگی هم رشد کرده، در این میان قیمت ماشین لباسشویی هم افزایش قابل توجهی داشته است، چندی پیش رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در گفت و گویی اعلام کرد که قیمت ماشین لباسشویی داخلی به ۱۰میلیون تومان رسیده و هیچ فردی درباره این افزایش از تولیدکنندگان سئوال نمی‌کند.
در حال حاضر هم بررسی قیمت ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی در بازار نشان می دهد که قیمت اغلب محصولات بالای 8 میلیون تومان است اما ماشین لباسشویی هایی هم پیدا می شود که کمتر از 2 میلیون تومان قیمت داشته باشند.

نگاهی به قیمت ارزان ترین ماشین لباسشویی های بازار

درحالی که قیمت یکی از گران ترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار مربوط به برند بوش و مدل WAW3256XGC با ظرفیت 9 کیلوگرم است که 31 میلیون تومان قیمتگذاری شده است اما ماشین لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل MWT6000 ظرفیت 6 کیلوگرم هم در بازار موجود است که با قیمت یک میلیون و 56 هزار تومان فروخته می شود.

لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل WM3500 با ظرفیت 3.5 کیلوگرم هم با قیمت 1 میلیون و 280 هزار تومان به فروش می رسد. ماشین لباسشویی فریدولین مدل SW100 New Version که ظرفیت 10 کیلوگرم را دارد در بازار با قیمت 1 میلیون و 297 هزار تومان فروخته می شود.

آریاک سفر

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWD-9653AJ با ظرفیت 9.6 کیلوگرم، یک میلیون و 969 هزار تومان قیمتگذاری شده است.
ماشین لباسشویی دوقلو ریتون مدل RWM 1050.H که ظرفیت 10.5 کیلوگرم را دارد، با قیمت 2 میلیون و 50 هزار تومان در اختیار مشتری قرار می گیرد.

شایان ذکر است تمام ماشین لباسشویی هایی که قیمت آنها اعلام شد، سطلی بودند اما ارزانترین ماشین لباسشویی های غیرسطلی از 7 میلیون تومان آغاز می شود و به بالای 30 میلیون تومان هم می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بوشپاکشوما
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ارزان ترین ماشین لباسشویی های بازار را چند می توان خرید؟

  1. Tayebeh گفته:

    والاپولم میدیم جنس خوب نمیخریم دوماهه پاکشومااتومات خریدم ۹میلیون تایمرش خراااااابههههه بابدبختی پولش وجمع کرده بودیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز