ارزان ترین لپ تاپ های لنوو زیر 12 میلیونی در بازار چند؟

لست سکند

اگر خواستار خرید لپ تاپ لنوو هستید برای خرید ارزان ترین مدل این لپ تاپ ها باید بیش از 9 میلیون تومان بپردازید.

به گزارش کاماپرس، لپ تاپ های لنوو در بدو ورود به بازار ایران چندان مورد استقبال نبودند اما اکنون با گرانی سرسام آور تجهیزات و لوازم بازار آی تی ، لپ تاپ های این برند نیز قیمت های نجومی را تجربه کرده اند.

قیمت انواع لپ تاپ بعد از جهش نرخ ارز به رقم های خیره کننده ای رسید و برخی گزارش ها از فروش لپ تاپ های برندهای مشهوری مثل اپل به قیمت های بیش از 100 میلیون تومان حکایت داشت.

در یک ماه اخیر که نرخ ارز در محدوده 25 هزار تومان تثبیت شده بود قیمت لپ تاپ از نردبان گرانی پائین نیامد. البته در روزهای گذشته که نرخ دلار در حال کاهش به کانال های پائین تر از 25 هزار تومان است، می توان انتظار داشت که قیمت لپ تاپ تا حدودی تحت تاثیر قرار گیرد اما فعالان بازار معتقدند تا زمانی که دلار به زیر 20 هزار تومان سقوط نکند، نباید انتظار تغییر آنچنانی در قیمت لپ تاپ داشت.

اگر خواستار خرید لپ تاپ هستید و لنوو را به عنوان برندی که اقتصادی ترین لپ تاپ های بازار را عرضه می کند می شناسید، اقتصاد آنلاین با انتشار جدولی به بررسی قیمت انواع لپ تاپ های لنوو در بازار پرداخته است. این گزارش می تواند به شما در خرید کمک کند.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ های اقتصادی لنوو را بشناسید

بر اساس این جدول ارزان ترین لپ تاپ لنوو موجود در بازار از مدل ldeapad 330 –E است که برای خرید آن باید 9 میلیون و 600 هزار تومان بپردازید. لپ تاپ ارزان قیمت بعدی در این فهرست مدل ldeapad 330 –NXC است که این لپ تاپ را می توان با پرداخت 10 میلیون و 500 هزار تومان خریداری کرد.

در صورتی که قصد خرید لپ تاپ لنوو زیر قیمت 12 میلیون تومان را دارید ، انتخاب دیگر شما می تواند لپ تاپ مدل  ldeapad 330 –NXB باشد. قیمت این مدل از لپ تاپ های لنوو در حال حاضر 11 میلیون تومان است. برای خرید لپ تاپ بعدی لنوو در این فهرست باید 1 میلیون تومان بیشتر بپردازید چرا که مدل ldeapad 330 –SB به قیمت 12 میلیون تومان قابل خریداری است.

در جدول منتشر شده توسط اقتصاد آنلاین انتخاب دیگری تا قیمت 12 میلیون تومان وجود ندارد و چنانچه لپ تاپ بهتری می خواهید باید 13 میلیون و 500 هزار تومان هزینه کنید. این مبلغ برای خرید لپ تاپ های لنوو مدل ldeapad 330 –FD  و مدل – A ldeapad 3 کفایت می کند.

اگر طرفدار لپ تاپ های لنوو سری Thinkpad هستید در فهرست لپ تاپ های نسبتا اقتصادی لنوو یک مدل از این سری نیز موجود است. متقاضیان می توانند لنوو Thinkpad E590 –E را به قیمت 15 میلیون تومان از بازار خریداری کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لپ تاپ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : لنوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز