ارزان ترین لپ تاپ های لنوو در بازار چند؟

لپ تاپ به وسیله ای مهم در زندگی و کسب وکار تبدیل شده و گرانی آن دیگر فقط دامن گیر دانشجویان نیست به همین دلیل گرانی لپ تاپ اقشار مختلف را به خرید ارزان ترین مدل ها و برندهای این وسیله سوق داده است.

به گزارش کاماپرس؛ اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که به یک لپ‌تاپ مناسب برای کاربردهای عمومی و مالتی‌مدیا نیاز دارید، بدون شک این مطلب برای شما سودمند خواهد بود.

ایام شیوع کرونا مصادف شد با دورکاری و آموزش از راه دور در تمام اصناف کشور و این مساله باعث شد تا تقاضای کالاهای الکترونیکی بیشتر از پیش شود. تقاضای موبایل، تبلت و لپ‌تاپ بیشتر شد و با باز شدن پاساژها، خریدها افزایش پیدا کرد. در این بین اما چیزی که به چشم می‌آید این است که قیمت لپ‌تاپ‌ها در بازار ایران در ماههای ابتدایی امسال به شدت گران شده است.
با این حال دسته‌ای از کاربران هستند که با دیدن لپ‌تاپ‌های گیمینگ و حرفه‌ای به وجد نمی‌آیند، بلکه نیاز به دستگاهی دارند که در کارهای روزمره و‌ گشت وگذارهای اینترنتی خود از آن استفاده کنند. به همین خاطر پرداخت هزینه‌ای گزاف برای خرید یک لپ‌تاپ پرچمدار نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربران معمولی باشد و اینجاست که محصولات میان‌رده و حتی پایین‌رده فرصت خودنمایی پیدا خواهند کرد.
در این مطلب به شما بهترین لپ‌تاپ‌های برند لنوو با قیمتی کم‌تر از ۱۰ میلیون تومان را معرفی کنیم که شاید توانایی اجرای بازی‌های سنگین یا نرم‌افزارهای تولید محتوا را نداشته باشند اما برای کاربری عادی انتخاب‌های ارزان‌تری محسوب می‌شوند.

پنج مدل از ارزان‌ ترین ‌های لنوو

به نقل از اقتصاد آنلاین، اکنون مدل لپ تاپ ideapad330-INC لنوو با قیمت 6میلیون تومان، ارزان ترین مدلی است که از این برند در بازار به فروش میرسد. پس از آن، Ideapad330-NXB با قیمت 6 میلیون و 500 هزارتومان در رده دوم ارزان ترین ها قرار دارد.
در لیست مدل های لپ تاپ ارزان لنوو، Ideapad330-F با قیمت 7میلیون تومان در رده سوم قرار دارد و Ideapad330-FA با 9میلیون و  500 هزارتومان ، Ideapad130-FA با قیمت 10میلیون تومان به ترتیب رده چهارم و پنجم ارزان ترین های لنوو را از آن خود کرده‌اند.

آریاک سفر

در جدول زیر قیمت انواع دیگری از لپ تاپ های لنوو را به روایت اقتصاد آنلاین مشاهده می کنید

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : لنوو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین لپ تاپ های لنوو در بازار چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز