ارزان ترین لپ تاپ های «لنوو» در بازار چند؟

لنوو برندی که در ابتدای حضور در ایران در میان غول های محبوبی همچون اپل، سونی، ایسر، ایسوز، دل ، hp  و … ناشناخته و کم طرفدار بود به تدریج جای خود در میان خریداران باز کرد و اکنون نیز ارزان ترین لپ تاپ های این برند با فروش قابل توجهی در بازار مواجه اند؟

به گزارش کاماپرس، در بازاری که در آن رکود و گرانی دست به دست هم داده و فروش را به حداقل رسانده اند و نگاه کسبه هم به قیمت دلار دوخته شده  که به صورت ثانیه ای افزایش قیمت می دهد و بر قیمت لپ تاپ هم خواه ناخواه اثر می گذارد، خرید لپ تاپ دل شیر می خواهد!

با این حال برخی دانشجویان و دانش آموزان و فعالان برخی حرفه ها همچون مهندسان و تولیدکنندگان محتوا و … نمی توانند با لپ تاپ های قدیمی خود ادامه دهند و مجبورند در همین بازار گران، ارزان ترین لپ تاپ ها را در جستجوی باکیفیت ترین آنها زیر و رو کنند.

برای این افراد لپ تاپ های برند لنوو تا حدودی یک موهبت است چرا که نسبت به دیگر برندهای شناخته شده بازار قیمت پایین تری دارند و ضمنا کیفیت آنها هم در حد قابل قبول است. حتی ارزان ترین لپ تاپ های لنوو هم به دوام معروفند و کار بسیاری از افراد را راه می اندازند.

در ادامه چند مدل از ارزان ترین لپ تاپ های لنوو را بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان با یادآوری این نکته مرور می کنیم که این قیمت ها از نظر ما به هیچ وجه ارزان نیست ولی در شرایط فعلی ارزان ترین لپ تاپ های موجود لنوو در بازار به این قیمت ها به فروش می رسد.

آریاک سفر

1. لپ تاپ Lenovo IdeaPad 330-Celeron(N4000)-4GB-1TB intel قیمت 6,595,000 تومان

2. لپ تاپ Lenovo IdeaPad L3 i5(10210U)-8GB-1TB-2GB(MX130) 15.6 Inch قیمت 12,999,000 تومان

3. لپ تاپ 6 اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 – E قیمت ۱۳,۴۹۹,۰۰۰ تومان

4. لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل 300e قیمت ۱۴,۳۵۰,۰۰۰ تومان

شایان ذکر است بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در حال حاضر لپ تاپ Asus X540Y-E12A-E1 – 6010-2GB-500GB   ارزان ترین لپ تاپ بازار به شمار می رود که قیمت آن 5 میلیون تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : لنوو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ارزان ترین لپ تاپ های «لنوو» در بازار چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز