ارزان ترین لپ تاپ های لمسی بازار چند؟

قیمت کالاهای دیجیتالی به ویژه لپ تاپ در یک سال اخیر با شیب افزایشی همراه بود، اما به تازگی قیمت لپ تاپ به کاهش نرخ ارز روی خوش نشان داده است و کاهش قیمت داشته است.

به گزارش کاماپرس، با اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران واردات لپ تاپ به داخل کشور با مشکلاتی روبه رو شد، همین مشکلات باعث افزایش قیمت لپ تاپ در بازار ایران شد.

از سوی دیگر به علت شیوع ویروس کرونا در ایران، کلاس های حضوری دانش آموزان و دانشجویان لغو شد و کلاس ها به سمت آنلاین شدن پیش رفت، همین امر باعث بالارفتن تقاضا برای لپ تاپ شد.

گرانی قیمت ها موجب شد تا برخی هم به سمت خرید لپ تاپ های دست دوم و کارکرده بروند و خرید آن را به لپ تاپ های نو ترجیح دهند.

از سوی دیگر لپ تاپ هایی لمسی از کشورهای امارات و عراق از سوی برخی فروشگاه های اینترنتی وارد و عرضه شدند، هر چند بعد از مدتی شکایت مشتری ها به خاطر کیفیت نامناسب لپ تاپ ها به اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران رسید و این اتحادیه اعلام کرد که مشتری ها از خرید لپ تاپ های دست دوم وارداتی خودداری کنند.

آریاک سفر

قیمت لپ تاپ در بازار

لپ تاپ های لمسی در حال حاضر در بازار بسیار پرطرفدار هستند، اما قیمتشان گران است، در ادامه برخی از لپ تاپ های لمسی ارزان در بازار را معرفی می کنیم.

ارزان ترین لپ تاپ ایسوس vivoBook R560 در بازار با قیمت 31 میلیون تومان عرضه می شود، همچنین لپ تاپ لمسی برند دل مدل inspiron7786 با صفحه نمایش 17 اینچی به قیمت 44 میلیون و 500 هزارتومان به فروش می رسد.

گران ترین لپ تاپ بازار هم لپ تاپ برند پورش دیزاین BOOK ONE با 13.3 دهم اینچ  حدود 60 میلیون تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایسوسدلمایکروسافت
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “ارزان ترین لپ تاپ های لمسی بازار چند؟

  1. a769 گفته:

    الان که قیمتا فضایی شده.ملت پول نون شب ندارن.خیلی راحت میگن لپ تاپ 50 میلیون 70 میلیون.وقتی نخرید ارزون میشه.

  2. باوفا گفته:

    دمت گرم عجب گفتی ، میخاین بخرین فقط ارزون بخرین ، تا این دلالها دست و پاشون جمع شه ، پول خون پدرشونو از ما میخان ، برن گم شن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز