ارزان ترین لپ تاپ های باکیفیت بازار چقدر قیمت دارند؟

لپ تاپ یکی از اقلام ضروری دنیای مدرن محسوب می‌شود. به طوری که امروزه بیشتر افراد حتی برای انجام ساده‌ترین امور روزمره خود نیز به لپ‌تاپ نیاز دارند. لپ تاپ ها در مدارس، دانشگاه‌ها، انواع مشاغل و بسیاری دیگر از فعالیت‌های زندگی روزمره ما مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با نوسانات قیمت دلار و بازار ارز قیمت لپ‌تاپ‌ نیز روزانه دستخوش تغییراتی می‌شود. خرید لپ تاپ باید با توجه نیازهای هر فرد در استفاده از آن صورت بگیرد. اگر شما به دنبال خرید لپ تاپ برای انجام امور تخصصی نباشید و صرفا برای انجام امور روزمره خود به لپ‌تاپ نیاز دارید، بهتر است به سراغ مدل‌های ارزان‌تر و اقتصادی‌تر بازار بروید.

کاماپرس در ادامه به بررسی چند مدل خوب با قیمت مناسب در بازار می‌پردازد؛

راهنمای خرید لپ تاپ:

آریاک سفر

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل زِن بوک 14

قیمت حدودی 27 میلیون تومان

این لپ ‌تاپ دارای طراحی بسیار زیبا و بدنه شیک آلومینیومی است. وزن این لپ‌تاپ 1.62 کیلوگرم است و جابه جایی دائمی آن برای دانشجویان و دانش‌آموزان بسیار راحت و آسان است. این لپ تاپ یک مدل مولتی مدیا محسوب می‌شود که دارای وضوح تصویر فول اچ دی است و بلندگوهای بسیار قوی است.

ضمنا پردازنده مرکزی این مدل بسیار کم‌‌مصرف و در عین حال قوی است. همچنین این مدل دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه از نوع SSD است. این مدل ایسوس همچنین صفحه نمایش دومی بالای صفحه‌کلیدش دارد. بطور کلی این لپ‌تاپ با قیمت حدودی 27 میلیون تومان یک انتخاب جذاب و خوش ساخت برای انجام امور روزمره به حساب می‌آید.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل آیدیا پد ال 340

قیمت حدودی 18 میلیون تومان

لنوو به ساخت  لپ تاپ های با کیفیت میان‌رده و اقتصادی شهرت دارد. این مدل نیز که برای انجام امور روزمره غیر تخصصی بسیار مناسب است با قیمت 18 میلیون تومان یکی از مدل‌های اقتصادی این برند است.

ظاهر این مدل ساده و یکدست بوده، در برابر ضربه و لکه مقاوم است. این لپ‌تاپ با وزن تقریبی 2 کیلو و 200 گرمی که نسبت زیاد به نظر می‌رسد، وضوح تصویر اچ دی دارد و صفحه نمایش آن یک روکش مات دارد.

ضمنا این لپ‌تاپ با چیدمان کلید جزیره‌ای برای افرادی که به دنبال دستگاهی برای تایپ سریع هستند مناسب است. پردازنده‌ی مرکزی این مدل‌ Core i7  است و همچنین دارای ۱۶ گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی و 256 گیگابایت حافطه از نوع SSD است. در مجموع این لپ تاپ از نظر سخت افزاری و با این قیمت برای افرادی که قصد تهیه یک لپ‌تاپ مناسب برای امور روزمره به نظر می‌رسد.

لپ تاپ 14 اینچی هوآوی مدل میت بوک دی 14

قیمت حدودی ۲۴ میلیون تومان

این لپ تاپ هوآوی علاوه بر طراحی شیک دارای وزن بسیار سبک و 1.3 کیلوگرمی است که برای حمل و جابه جایی بسیار گزینه خوبی به حساب می‌آید. بدنه این مدل آلومینیومی و فلزی است که سبب استحکام آن می‌شود. این مدل مجهز به یک حسگر اسکنر اثر انگشت در دکمه خاموش و روشن است. وضوح تصویر نیز در این دستگاه فول اچ دی است. همچنین این مدل مجهز به پردازنده مرکزی نسل دهمی Core i5 اینتل با 8 گیگابایت حافظه رم پرسرعت است.

لپ تاپ 15.6 اینچی دل مدل لتیتیود 3510-5سی

قیمت حدودی ۲۶ میلیون تومان

این مدل از لپ تاپ های قدرتمند خانواده لتيتيود است که با قیمت اقتصادی مناسب مشاغل صنعتی  است. وزن اين دستگاه 1.8 كيلوگرم است.  بدنه اين دستگاه در ضمن زیبایی مقاومت بسیار بالایی دارد.

در اين مدل مجهز به پردازنده Core i5 با 6 مگابايت رم با تكنولوژی DDR4 كه تا 32 گيگابایت نیزی قابلیت ارتقا دارد. وضوح تصویر در این دستگاه نیز فول اچ دی است و همچنین از مزایای این مدل تجهیز آن به تكنولوژی Anti-Glare كه خستگی چشم را در افرادی که استفاده طولانی مدت از لپ‌تاپ برای انجام کار و شغل خود دارند.

در مجموع این مدل گزینه مناسبی برای دانشجویان و همچنین افراد شاغل در محیط‌های صنعتی محسوب می‌شود.

مرتبط با : ایسوسدللنووهواوی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز