ارزان ترین لپ تاپ های ایسوس در بازار چقدر قیمت دارند؟

لست سکند

بازار لپ تاپ که یکی از پرکاربردترین تجهیزات اداری و آموزشی به شمار می رود چنان دستخوش نابسامانی و گرانی شده که قیمت ارزان ترین لپ تاپ ها در این بازار هم خریداران را به حیرت می اندازد.

به گزارش کاماپرس، اگر قصد خرید لپ تاپ را دارید هنگام مراجعه به راسته بازارهای این وسیله مهم فناورانه ، حجم پذیرش خود را برای مواجه شدن با قیمت های گران  و بی سابقه بالا ببرید. افزایش نرخ ارز موجب شده است که بازار لپ تاپ قیمت های عجیبی به خود ببیند که پرداخت آنها برای اغلب متقاضیان اگر نگوئیم غیرممکن ، بسیار سخت است.

شاید تصور کنید ارزان ترین لپ تاپ ها هنوز هم برای متقاضیان به سادگی قابل خرید هستند اما بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه ها حتی خرید ارزان ترین لپ تاپ ها نیز دیگر به راحتی ممکن نیست و قیمت ها به قدری گران شده که ارزان ترین لپ تاپ ها هم از دسترس و توان خرید بسیاری از متقاضیان خارج شده اند.

آیا امیدی به ارزان شدن لپ تاپ هست؟ فروشندگان این کالاها که به دلیل گرانی بخش عمده مشتریان خود را از دست داده اند و با رکود سنگین مواجه اند معتقدند همه چیز در بازار لپ تاپ به قیمت ارز بستگی دارد چرا که گرانی ارز به سرعتی باورنکردنی به بازار لپ تاپ سرایت می کند.

در ادامه این گزارش قیمت ارزان ترین لپ تاپ های موجود در بازار از برند ایسوس را مرور می کنیم با تاکید براین موضوع که این قیمت ها به هیچ وجه به نظر ما ارزان نیستند.

راز آسمان پایتخت

1. لپ تاپ ایسوس مدل M57ODD قیمت 30 میلیون و 300 هزار تومان

2. لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook K571LH قیمت ۳۴,۹۴۰,۰۰۰ تومان

3. لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook K571LI – A قیمت ۳۸,۱۹۰,۰۰۰ تومان

4. لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook Duo UX481FLC – AP قیمت ۴۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ارزان ترین لپ تاپ های ایسوس در بازار چقدر قیمت دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز