ارزان ترین لپ تاپ های زیر ۹ میلیونی بازار چند؟

لپ تاپ لنوو مدل x220 با قیمت ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان یکی از ارزان ترین لپ تاپ های پرفروش بازار است که زیر ۹ میلیون تومان قیمت دارد.

به گزارش کاماپرس، بعد از کاهش قیمت موبایل، قیمت لپ تاپ و تبلت هم که مقاومت زیادی در برابر ارزانی داشتند، حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد ارزان شده است.

قیمت لپ تاپ و تبلت به دلیل افزایش دورکاری کارمندان و آموزش مجازی و آنلاین دانش آموزان و دانشجویان در چند ماه گذشته افزایش زیادی داشت، اما رصد بازار نشان می دهد،‌نوسان نرخ ارز بالاخره توانسته روی قیمت لپ تاپ هم تاثیر بگذارد و کمی قیمتها را پایین بیاورد. با این اوصاف ارزان ترین لپ تاپ های زیر ۹ میلیون بازار را با چه قیمتهایی می توان خریداری کرد؟

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین لپ تاپ های بازار چند؟

آریاک سفر

یکی از ارزان ترین لپ تاپ های بازار، لپ تاپ لنوو مدل x220 Thinkpad است که با قیمت ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می شود. لپ تاپ توشیبا مدل Portege Z30 با قیمت ۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به فروش می رسد.

لپ تاپ لنوو مدل130 Ideapad V هم با قیمت ۸ میلیون و ۳۹ هزار تومان معامله می شود. قیمت لپ تاپ ایسوس مدل543 ma VivoBook X هم حدود ۸ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان است.

لپ تاپ اچ پی مدل 8560 liteBook هم ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد. لپ تاپ ایسر مدل Aspire A 315 هم با قیمت ۸ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت لپ تاپ ایسر مدل 3 A 315 Aspire هم حدود ۸ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان است. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad s145 هم با قیمت ۸ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان فروخته می شود.

لپ تاپ ایسوس مدل X541 NA هم با قیمت ۸ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان در بازار معامله می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار  بازار تبلت و موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اچ پیایسرایسوسلنوو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز