ارزان ترین ساعت هوشمند موجود در بازار

ساعت‌های هوشمند این روزها روی دست بسیاری از مردم، رخ می‌نمایند و جای ساعت‌های معمولی را گرفته‌اند. این ساعت‌ها قابلیت‌های بسیاری همچون ارسال و دریافت پیامک، عکس‌برداری، گام شمار و جی‌پی‌اس دارند و فراتر این، حتی به یک بخش مهم از استایل تبدیل شده‌اند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از هوم سرویز، اسمارت واچ‌ها با این همه محبوبیت، معمولا قیمت بالایی دارند؛ علاقمندان به برند اپل حتما از هزینه خرید و تعمیر اپل واچ باخبرند. اما غیر از اپل و سایر برندهای صاحب نام، برندهای دیگری هم مشغول تولید ساعت هوشمند هستند؛ از این رو در ادامه چند ساعت هوشمند ارزان قیمت هم معرفی خواهند شد؛

خرید ساعت هوشمند ارزان قیمت

قیمت ساعت هوشمند این روزها از 149 هزار تومان شروع می‌شود و به 38 میلیون تومان نیز می‌رسد.

ساعت هوشمند مدل m6 یکی از ساعت‌های 149 هزارتومانی است که جنس بند آن سیلیکون است و سیستم عامل ندارد. اما از قابلیت‌های این ساعت می‌توان به حسگر ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن خون، شتاب سنج، گام شمار، کالری شمار و مسافت سنج اشاره کرد. همچنین این ساعت هوشمند دارای قابلیت پایش فعالیت‌های ورزشی هم است.

ساعت هوشمند بعدی در بازه قیمتی متفاوت، ساعت هوشمند مدل T500 است. این ساعت، با وزن 190 گرم از بدنه فلز تشکیل شده و 290 هزارتومان قیمت دارد و در رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسد.

آریاک سفر

ساعت هوشمند-کاماپرس

دیگر ساعت هوشمند که با قیمت 365 هزار تومان در رده ساعت‌های زیر یک میلیون تومان قرار می‌گیرد، ساعت هوشمند آئوبل مدل SW4 که ظاهری متفاوت با بقیه ساعت‌ها نیز دارد. درساخت این ساعت، از آلیاژ فلزات بهره گرفته شده است و قابلیت نصب سیمکارت را نیز دارد. همچنین جستجوی شماره‌های تلفن و کنترل دوربین موبایل هم از دیگر کاربردهایش به شمار می‌رود. پدومتر این ساعت هوشمند، زمانی بوده و با بر گرفتن از یک الگوی پیاده روی معمولی برحسب زمان، سنجش انجام می‌شود. ضبط صدا، قابلیت عکسبرداری و پخش فایل صوتی از دیگر قابلیت‌های این ساعت است.

اما همانطور که گفته شد، ساعت‌های هوشمند بسیار گران‌تری نیز وجود دارند. مثلا قیمت اپل واچ اکنون به 14 میلیون تومان نیز می‌رسد و در پی آن، اگر خراب شوند هزینه تعمیر بیشتری خواهند داشت هزینه تعمیر اپل واچ شاید به هزینه خرید یک ساعت نو بیانجامد.

حالا که تعمیر اپل واچ تا این حد خرج برمی‌دارد، قطعا قیمت خرید یک مدل نو آن بیشتر خواهد بود و نمی‌توان به سرعت پس از خرابی‌ یک ساعت جدید را جایگزین کرد، اما یک راه وجود دارد؛ نگهداری درست! اگر از یک وسیله مثل ساعت هوشمند به درستی نگهداری شود، عمر آن تا سال‌های سال افزایش خواهد یافت، بنابراین در ادامه روش‌های نگهداری از ساعت هوشمند پیشنهاد خواهند شد؛

ساعت خود را اصولی تمیز و ضدعفونی کنید

همانطور که گفته شد ساعت هوشمند وسیله‌ای پرکاربرد است که باتوجه به کارایی‌هایش به عضوجدانشدنی از بدن تبدیل شده است، از این رو طبیعی است که به سرعت چربی و لکه‌ها را به خود جذب کند و پس از مدتی کثیف شود. اما ساعت هوشمند را نمی‌توان به همین سادگی‌ها تمیز کرد. استفاده از مواد پاک‌کننده، شیشه‌شور، صابون یا الکل برای تمیز کردن اسمارت واچ، آسیب رسانی به آن را قطعی می‌کنند. به جای آن می‌توان از آب مقطر، آن هم به مقدار کم و دستمال میکروفیبر بهره برد. استفاده از دستمال میکروفیبر از آنجاست که شاید ذرات دستمال کاغذی و پارچه معمولی روی صفحه نمایش باقی بمانند یا حتی روی آن خش بیندازند.

به بند ساعت هوشمند توجه کنید

چه در خرید ساعت هوشمند و چه در هنگام استفاده از آن باید به بند ساعت هوشمند توجه کرد. برای مثال سبک بودن یا سنگینی بند می‌توان بر نحوه استفاده از اسمارت واچ موثر باشد، همچنین اگر بند، بست‌های نامرغوبی داشته باشد، کاربر را هنگام باز و بسته کردن، به زحمت اندازه و به مرور زمان به ساعت آسیب می‌رساند. در هنگام استفاده نیز باید توجه داشت که در حین ورزش، ساعت نباید خیلی تنگ دست شود، چراکه تنفس‌رسانی به پوست را دچار مشکل می‌کند.

عمر باتری ساعت هوشمند را بالا ببرید

باتری ساعت هوشمند یکی از قطعات مهم آن است به طوری که افزایش عمر آن برابر با افزایش عمر ساعت هوشمند است، از این رو باید به دنبال راه‌هایی باشیم که بتوانیم عمر باتری را با آن افزایش دهیم. یکی از این روش‌ها انتخاب استایل مناسب صفحه نمایش است، کاستن از نور صفحه نمایش و استفاده از قابلیت‌هایی چون برایتنس بوس کمک می‌کند که عمر باتری افزایش یابد. قابلیت دیگری در ساعت‌های هوشمند وجود دارد که با فعال کردن آن، صفحه نمایش روشن می‌ماند. این قابلیت به شدت برای باتری ساعت آسیب‌زاست و از عمر آن می‌کاهد، بنابراین بهتر است خاموش شود.

نکته دیگری که در رابطه با باتری می‌توان گفت این است که در این نوع گجت‌ها، آپشنی به عنوان بازخورد لمسی برای اطلاع از هشدارها وجود دارد اما اگر کسی بیش از حد نوتیفیکیشن دریافت می‌کند، می‌تواند با کاهش ویبره لمسی، از ساعت هوشمند خود مراقبت کند.

راه‌های بسیار دیگری همچون خشک نگهداشتن، مقابل نور افتاب قرار ندادن و… هم برای مراقبت از ساعت هوشمند وجود دارد اما گاهی ممکن است به هر دلیلی این ساعت‌ها دچار خرابی یا مشکل شوند. در این هنگام، سپردن آن‌ها به یک فرد متخصص بهترین راه برای نگهداری از ساعت است!

ساعت هوشمند-کاماپرس

کجا ساعت هوشمند را تعمیر کنیم؟

تعمیر هر ساعت هوشمندی، چه تعمیر اپل واچ و چه تعمیر ساعت هوشمند موتورولا نیازمند قدری تخصص است. ممکن است مشکلات ساعت‌های هوشمند شبیه گوشی‌های هوشمند باشد، مثلا گاهی هنگ کنند یا ال سی دی آن‌ها بشکند، اما تعمیرشان را نباید دست هر کسی سپرد. از این رو هوم سرویز خدمات تعمیر ساعت هوشمند را نیز به خدمات خود افزوده است.

سامانه هوم سرویز یک پلتفرم خدماتی است که از سال 1395 تاکنون، بیش از 400 نوع خدمت مختلف را برای شهروندان تهرانی ارائه می‌دهد و در پی توسعه آن است. یکی از این خدمات، تعمیر ساعت هوشمند است. پس از ثبت درخواست و عیب‌یابی، در تمامی مراحل همچون تهیه لوازم مورد نیاز تعمیر با مشتری مشورت خواهد شد و همیار هوم سرویز موظف است فاکتور را به مشتری ارائه کند. گفتنی است که تعمیرات انجام شده توسط همیار شامل یک هفته گارانتی واقعی است و تعویض قطعات نیز گارانتی یک ماهه دارد. بنابراین مشتریان می‌توانند با نهایت اطمینان ساعت خود را به هوم سرویز بسپارند و خیالشان از قیمت نیز راحت باشد.

هوم سرویز یک بازار آنلاین خدمات است که در آن، هر شخصی با توجه به نیاز خود، می‌تواند افراد مطمئن، معتمد و توانمند را پیدا کند. از سوی دیگر، سرویس‌دهنده‌ها نیز می‌توانند خدمات خود را در یک بستر امن، معرفی کنند. درواقع هوم سرویز یک حلقه ارتباطی مطمئن میان مشتریان و متخصصان است.

انتهای پیام

مرتبط با : هوم سرویز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز