ارزان ترین جارو برقی های پارس خزر و بوش در بازار چند؟

با اینکه قیمت جارو برقی همگام با بقیه لوازم خانگی پرطرفدار با افزایش زیادی همراه بوده است، اما هنوز می توان با بودجه زیر یک میلیون تومان یکی از ارزان ترین جارو برقی های بازار را خریداری کرد.

به گزارش کاماپرس، کاهش قیمت دلار در بازارهای خودرو و طلا و سکه تاثیر زیادی داشته است. حتی بازار موبایل هم که در برابر هر کاهشی مقاومت می کرد بالاخره به کاهش نرخ ارز واکنش نشان داد و بین ۱۰ تا ۱۵ درصد نزول قیمت را تجربه کرد. اما رصد بازار نشان می دهد سد مقاومتی بازار لوازم خانگی هنوز نشکسته و قیمتها بعد از کاهش نرخ ارز هیچ تغییری نداشته است.

قیمت جارو برقی هم به پیروی از همین بازار تغییر محسوسی نسبت به دو سه ماه گذاشته نداشته است. با این اوصاف ارزان ترین جاروبرقی های پر فروش بازار را با چه قیمتهایی می توان خریداری کرد.

ارزان ترین جارو برقی های بازار

جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000 با قیمت ۹۹۲ هزار تومان یکی از ارزان ترین جاروبرقی های بازار است. جاروبرقی ایمل مدل mvc 4300 هم با قیمت ۱ میلیون و ۸۹ هزار تومان به فروش می رسد.

آریاک سفر

جاروبرقی سایا مدل Merlin هم ۱ میلیون و ۳۸۹ هزار تومان قیمت دارد. جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000 با قیمت ۱ میلیون و ۸۶۸ هزار تومان فروخته می شود.

قیمت جارو برقی آ ای سی مدل H.3000 هم حدود ۲ میلیون و ۸۹ هزار تومان است. جاروبرقی پاناسونیک مدل VC-813 هم حدود ۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان قیمت دارد.

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 با قیمت ۲ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان به فروش می رسد. جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB هم با قیمت ۳ میلیون و ۵۵۱ هزار تومان در بازار فروخته می شود.

قیمت جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24 هم حدود ۴ میلیون و ۳۳۹ هزار تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : بوشپارس خزر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز