ارزان ترین جارو برقی های سامسونگ و بوش در بازار چند؟

لست سکند

یکی از ارزان ترین جارو برقی های بازار، مدل Turbo 2000 پارس خزر است که با قیمت ۱ میلیون و ۸۹۶ هزار تومان فروخته می شود.

به گزارش کاماپرس، بازار لوازم خانگی بعد از افزایش قیمت دلار و با روند صعودی قیمتها دچار یک رکود بی سابقه شد. البته کاهش نرخ دلار در ماه گذشته هم تاثیر چندانی در کاهش قیمتها نداشت تا بیشتر فروشنده های لوازم خانگی به کارت هدیه رو بیاورند تا کمی از کسادی بازار کم شود.

همین یک هفته پیش اعلام شد خریداران لوازم خانگی بین ۵۰۰ تا ۲ میلیون تومان کارت هدیه خرید لوازم خانگی ایرانی جایزه می گیرند. با اینکه بازار شب عید هر ساله برای فروشندگان لوازم خانگی پر رونق بود، اما در یکی دو سال گذشته و بعد از گرانی نرخ ارز و البته شیوع کرونا فقط کسانی که دنبال جهیزیه هستند وارد فروشگاهها می شوند و مردم نیازشان را در بازار دست دوم تامین می کنند یا با تعمیر کردن اجناس قدیمی همچنان از خرید مقاومت می کنند.

در گرانی لوازم خانگی جارو برقی که یکی از وسایل پر مصرف خانواده های ایرانی است در یک سال گذشته با افزایش قیمت روبرو شده است. تا جایی که قیمت یک جارو برقی خارجی حتی به ۲۰ میلیون تومان هم می رسد. با این اوصاف ارزان ترین جارو برقی های پرفروش بازار را با چه قیمتهایی می توان خریداری کرد؟

ارزان ترین جاروبرقی های بازار

راز آسمان پایتخت

جارو برقی مدل Turbo 2000 پارس خزر با قیمت ۱ میلیون و ۸۹۶ هزار تومان یکی از ارزان ترین های بازار است. جارو برقی آ ای سی مدل H.3000 با قیمت ۲ میلیون و ۹۵ هزار تومان به فروش می رسد.قیمت جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 حدود ۴ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان است.

جارو برقی ال جی مدل VB-5220HTS هم با قیمت ۶ میلیون و ۳۰ هزار تومان فروخته می شود. جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5IR هم ۷ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت جارو برقی سامسونگ مدل Prince 3 حدود ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است . جارو برقی رباتیک فکر مدل Robert هم با قیمت ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : بوشسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز