ارزان ترین تورهای مشهد در نوروز 1401

با نزدیک شدن به ایام نوروز و تعطیلات این عید باستانی همچنین با توجه به واکسیناسیون حداکثری افراد، مسافرت‌ها رونق خواهد گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از مقاصدی که بسیاری از افراد برای مسافرت در ایام نوروز انتخاب می‌کنند مشهد است. این شهر به دلیل زیارتی بودن آن سالیانه مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. در این مطلب سعی شده ارزان ترین تورهای مشهد در ایام نوروز 1401 بررسی و معرفی شود.

در همین زمینه بخوانید:

تورهایی که در ادامه به قیمت آن پرداخته می‌شود، مربوط به هفته اول فروردین و مدت زمان آن سه شب و چهار روز است. همچنین رفت و برگشت آن با هواپیمای چارتر صورت می‌گیرد. البته برای گردشگری و بازدید از مکان‌های مختلف مشهد تورها تخفیف ارائه می‌دهند و برخی از گشت‌های آن همراه با تورلیدر است. از مکان‌هایی که مسافران می‌توانند برای گردش خود انتخاب کنند، می‌توان به آرامگاه فردوسی، بقعه هارونیه، اما‌م‌زاده یاسر و ناصر، خانه داروغه، باغ پرندگان، الماس شرق و … اشاره کرد.

آریاک سفر

با بودجه 2 تا 3 میلیون تومان کدام تورهای مشهد مناسب است؟

با بودجه‌ای حدود 2 میلیون تا 2 میلیون و 200 هزار ومان از میان 5 تور می‌توان انتخاب کرد. اگر برای اقامت هتل سه ستاره در نظر داشته باشید هتل سه ستاره کارن، هاترا و سراج انتخابی مناسب است. اقامت هر نفر در هتل کارن 2میلیون و 200 هزار تومان هزینه دارد. اگر خانواده دونفره باشید و برای اقامت هتل هاترا را انتخاب کنید هزینه در مجموع 4.3 میلیون تومان می‌شود. ارزان‌ترین هتل سه ستاره نیز هتل سراج است که به ازای هر نفر 2 میلیون و 100 هزار تومان هزینه می‌شود. البته اگر انتخاب شما هتل دو ستاره باشد می‌توانید با هزینه 4.3 میلیون تومان در اتاق دوتخته هتل علمدار اقامت کنید.

اگر هم با دو نفر از دوستان‌تان راهی مشهد شده‌اید، اقامت در هتل آیسان حدود  6 میلیون و 480 هزار تومان برایتان هزینه خواهد داشت. گفتنی است تمامی هتل‌های مذکور صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهند.

البته اگر برای مسافرت به مشهد بودجه‌ای حدود 2.5 تا 3 میلیون تومان برای هر نفر در نظر گرفته باشید، هتل سه ستاره رضویه و هنل چهارستاره کیانا انتخاب مناسبی است. اقامت در اتاق دو تخته هتل کیانا به همراه صبحانه، ناهار و شام برای دو نفر 6 میلیون تومان هزینه دارد. همچنین هزینه اقامت خانواده چهارنفره در هتل رضویه با سرو صبحانه، ناهار و شام معادل 10.4 میلیون تومان می‌شود.

اقامت در هتل‌های پنج ستاره مشهد

سه هتل 5 ستاره نیز در این تورها وجود دارد که می‌توان از الماس 2، قصر طلایی و درویشی نام برد. هزینه اقامت هر نفر در هتل الماس 2 که ارزان‌ترین هتل در میان پنج ستاره‌های این دسته‌بندی به حساب می‌آید، 3 میلیون و 275 هزار تومان است. تور هتل قصر طلایی برای دو نفر 6 میلیون و 760 هزار تومان هزینه دارد و رزرو تور هتل درویشی برای همین تعداد معادل 7 میلیون و 360 هزارتومان خواهد بود. لازم به ذکر است که قیمت‌های گفته شده برای این سه هتل بدون ارائه وعده‌های غذایی است.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز