ارزان ترین تلویزیونهای ال ای دی با بودجه زیر ۸ میلیون

لست سکند

ارزان ترین تلویزیون ال ای دی که با بودجه زیر ۸ میلیون تومان می توان خرید، تلویزیون ۳۲ اینچ پانورامیک است که با قیمت ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

به گزارش کاماپرس، قیمت تلویزیون ال ای دی از ۳ میلیون تومان شروع می شود و بسته به مدل و سایز، کیفیت و تجهیزاتی که دارد حتی ممکن است تا ۲۰۰ میلیون تومان هم برسد. به همین دلیل خریداران تلویزیون ال ای دی برای خرید گزینه های زیادی دارند.

اما وقتی پای بودجه مشخص در میان باشد، تعداد این گزینه ها محدود می شود. با این اوصاف با بودجه زیر ۸ میلیون تومان چه تلویزیونهایی می توان خریداری کرد؟

ارزان ترین تلویزیونهای ال ای دی بازار

یکی از ارزان ترین تلویزیونهای ال ای دی تلویزیون ۳۲ اینچ پانورامیک است که ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت تلویزیون ۳۲ اینچ جی پلاس مدل 32ld612 n هم حدود ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

تلویزیون ۴۳ اینچ جی پلاس مدل43 LH 412 N هم با قیمت ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. تلویزیون ال ای دی ۴۳ اینچ تی سی ال هم با قیمت ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

تلویزیون ال ای دی ۴۳ ال ای دی ایکس ویژن مدل 43 XT745 هم با قیمت ۷ میلیون تومان به فروش می رسد. تلویزیون ایکس ویژن مدل 43XT745 با رابط هوشمند و امکان اتصال به اینترنت هم با قیمت ۷ میلیون تومان فروخته می شود.

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 43S6500 که از سیستم عامل اندروید هم پشتیبانی می کند حدود ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
قیمت تلویزیون ال ای دی ۴۳ اینچ دوو مدل DSL- 43 K 5700 هم حدود ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز