ارزان ترین تبلت های زیر ۴ میلیون لنوو در بازار چند؟

لست سکند

با ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می توان یکی از ارزان ترین تبلت های لنوو را خریداری کرد.

به گزارش کاماپرس، با اینکه در چند ماه گذشته و به دلیل آموزش آنلاین و مجازی قیمت تبلت نسبت به گذشته افزایش زیادی داشته است، اما هنوز هم می توان در بازار تبلت هایی با قیمتهای زیر ۴ میلیون تومان پیدا کرد. تبلت هایی با کیفیت متوسط و البته قیمت مناسب. تبلت های لنوو با قیمت متوسطی که دارند همیشه جزو پرفروش ترین های بازار هستند. آمار نشان می دهد لپ تاپهای لنوو هم مثل تبلت های این برند فعلا جزو پرفروش ترین های بازار هستند. با این اوصاف ارزان ترین تبلت های لنوو چه قیمتهایی دارند؟

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

ارزان ترین تبلت های لنوو

یکی از ارزان ترین تبلت های لنوو مدل E7TB-7104F است که با قیمت ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. تبلت TAB M7 با قیمت ۲ میلیون تومان در بازار فروخته می شود.

راز آسمان پایتخت

قیمت تبلت لنوو مدل 850FWIFI هم ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. تلبت لنوو مدل YOGA BOOK WHIT WINDOWS 4G حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
تبلت لنوو مدل E7 704I با قیمت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت تلبت لنوو مدل TB 7 ESSENTIAL هم حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

تبلت لنوو مدل M7 7305X با قیمت ۳ میلیون تومان در بازار لپ تاپ و تبلت معامله می شود. تبلت لنوو مدل TAB 4 8 4G هم حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت تبلت لنوو مدل TAB 38 PLUS TB-8703R هم حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. به گزارش اقتصاد آنلاین، تبلت لنوو مدل TAB 10 TB-X103F هم با قیمت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار تبلت و لپ تاپ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : لنوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز