ارزان ترین تبلت های موجود در بازار

لست سکند

بدون شک خرید یک تبلت خوب در این روزهایی که قیمت‌ها سر به فلک کشیده، کار چندان آسان و به‌صرفه‌ای نیست اما با قیمت‌های حداقلی و هزینه کمتر از 2 میلیون تومان هم می‌توان این کالای دیجیتال را خریداری کرد. در این مطلب مروری خواهیم داشت بر ارزان ترین تبلت های موجود در بازار.

به گزارش کاماپرس، با صرف نظر از مدل‌های 30 و 40 میلیون اخیر مایکروسافت و اپل، تبلت‌های پرچمدار بازار هم‌اکنون قیمتی بالغ بر 10 میلیون تومان دارند؛ قیمتی که بسیاری از متقاضیان خرید تبلت از پس تامین آن برنمی‌آیند. بنابراین، باید به سراغ مدل‌هایی برویم که با کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را برای ما به ارمغان بیاورند.

در ادامه به معرفی اقتصادی‌ترین تبلت‌های بازار خواهیم پرداخت.

ارزان ترین تبلت

ارزان ترین تبلت های موجود در بازار؛ نارتب مدل NT741

قیمت: ۱,۲۹۹,۰۰۰ تومان 

رنگ‌های موجود: سفید و مشکی

شرکت توسعه‌ی راهکارهای هوشمند امین تبلتی را به نام «نارتب» (Nartab) با مدل « NT741» راهی بازار کرده که امکانات آن برای کارکردن کودکان و نوجوانان بهینه شده و ویژگی‌های سخت‌افزاری آن در حد یک تبلت متوسط و میان‌رده است. قابلیت‌های این تبلت به والدین امکان می‌دهد که فعالیت‌های فرزندان خود را زیر نظر داشته باشند و در صورت نیاز، دسترسی‌ها و فعالیت‌های کودکان را محدود کنند. این تبلت از یک تراشه‌ی چهارهسته‌ای ساخت شرکت مدیاتک با مدل MT8735D به همراه 1 گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند. این تبلت قابلیت مکالمه هم دارد و می‌توان در آن از دو سیم‌کارت استفاده کرد.

راز آسمان پایتخت

برای افزایش حافظه‌ی داخلی آن می‌توان از یک کارت حافظه‌ی جانبی بهره برد. دوربین‌های این تبلت یک دوربین ۲مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و یک دوربین ۵مگاپیکسلی برای دوربین اصلی بوده که کیفیت متوسط و معمولی عکس‌ها برای کودکان راضی‌کننده است. صفحه‌نمایش این تبلت یک پنل 7 اینچی با رزولوشن 600×1024 است و از فناوری IPS در آن استفاده شده تا نگاه‌کردن و کارکردن با آن برای کودکان راحت باشد و چشم آن‌ها اذیت نشود. اندروید نسخه‌ی 6 هم برای این تبلت در نظر گرفته شده است. این تبلت امکانات و ویژگی‌هایی دارد که امکان کنترل فعالیت‌ها و دسترسی‌های کودکان را به والدین می‌دهد و می‌توانند تمام قسمت‌های تبلت را برای کودکان شخصی‌سازی کنند. در مجموع نارتب NT741 یک تبلت کودک است که برای کودکان، نوجوانان و والدینی طراحی شده است که می‌خواهند با امنیت و آرامش از دنیای فناوری لذت ببرند.

ارزان ترین تبلت

ارزان ترین تبلت های موجود در بازار؛ لنوو مدل Tab E7 TB-7104F

قیمت: ۱,۳۹۹,۰۰۰ تومان 

رنگ‌های موجود: مشکی

تبلت «Tab E7 TB-7104F»‌ محصولی 7اینچی از برند «لنوو» است. صفحه‌نمایش 7.0اینچی این محصول که به امکان دریافت پنج لمس هم‌زمان مجهز است و پنلی از نوع‌ LCD دارد که با فناوری‌ IPS ساخته شده است. این نمایشگر وضوح تصویر 600×1024 ارائه می‌کند و برای تماشای فیلم و عکس، مناسب به ‌نظر می‌رسد. این تبلت 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که برای ذخیره‌سازی حجم زیادی از فایل‌های صوتی‌و‌تصویری، بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف مناسب است. البته شرکت لنوو امکانی را فراهم آورده است تا بتوانید با ‌استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی از نوع‌ microSD این فضای داخلی را افزایش دهید.

لنوو برای Tab E7 TB-7704F تراشه‌ی MT8167 شرکت MediaTek را در ‌نظر ‌گرفته که با فرکانس 1.3 گیگاهرتز پردازش اطلاعات را انجام می‌دهد. از دیگر فناوری‌های ارتباطی این تبلت باید به بلوتوث نسخه‌ی 4.0 و فناوری بی‌سیم وای‌فای اشاره کرد. لنوو در این تبلت، سیستم‌عامل نسخه‌ی 8.1 شرکت گوگل را به ‌خدمت گرفته و برای تامین انرژی این محصول زیر قاب پشتی آن، یک باتری با‌ ظرفیت 2750 میلی‌آمپر ساعت قرار داده است.

ارزان ترین تبلت

ارزان ترین تبلت های موجود در بازار؛ لنوو مدل TAB M7 WIFI

قیمت: ۱,۵۴۹,۰۰۰ تومان 

رنگ‌های موجود: مشکی

تبلت‌های سری تب (Tab) «لنوو»، جزو تبلت‌های میان‌رده‌ی و اقتصادی این شرکت به‌حساب می‌آیند. تبلت «TAB M7» با صفحه‌نمایش 7 اینچی راهی بازار شده است. نمایشگر این تبلت از نوع‌ LCD بوده و با فناوری‌ IPS ساخته شده و وضوح تصویر 1024 × 600 پیکسل را به تصویر می‌کشد و برای تماشای فیلم و عکس مناسب به‌نظر می‌رسد. 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که ظاهراً نمی‌تواند فضای کافی برای ذخیره‌سازی حجم زیادی از فایل‌های صوتی‌و‌تصویری، بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد. با ‌توجه به این مسئله، شرکت لنوو امکانی را فراهم آورده است تا بتوانید با ‌استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی از نوع‌ microSD این فضا را افزایش دهید.

لنوو برای TAB M7 تراشه‌ی Mediatek MT8321 را در ‌نظر ‌گرفته که با پردازنده‌ای چهارهسته‌ای با سرعت 1.3 گیگاهرتز به پردازش اطلاعات مشغول است. در این تبلت یک سنسور 2‌مگاپیکسلی در قاب پشتی قرار دارد و نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند. همچنین یک سنسور دومگاپیکسلی هم در قاب جلو تعبیه شده است و برای انجام مکالمات ویدئویی استفاده می‌شود.

ارزان ترین تبلت

ارزان ترین تبلت های موجود در بازار؛ آلکاتل مدل 1T 7 3G

قیمت: ۱,۵۹۹,۰۰۰ تومان 

رنگ‌های موجود: مشکی

تبلت آلکاتل 1T 7 برای کاربری‌های روزانه و معمولی مثل وب‌گردی، چک‌کردن شبکه‌های اجتماعی و تماشای فیلم مناسب دانست. اصلی‌ترین راه تعامل کاربر با تبلت، نمایشگر است نمایشگر 7 اینچی این تبلت دقت تصویر 600 × 1024 را به همراه دارد و زوایای دید و کیفیت رنگ‌های آن رضایت‌بخش است.

معمولا تبلت‌های در این رنج قیمت از مشخصات سخت‌افزاری متوسطی بهره می‌برند و تنها برای انجام کارهای روزمره مناسب است. مغز متفکر این تبلت را تراشه‌ی مدیاتک نسخه‌ی MT8321A تشکیل می‌دهد و یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز به همراه یک گیگابایت حافظه‌ی رم این مجموعه را همراهی می‌کند.

پایان پیام

 

مرتبط با : لنوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز