ارزان ترین بسته لوازم خانگی به اقشار آسیب پذیر عرضه می شود

لست سکند

یک مقام مسئول در صنعت لوازم خانگی از فراهم شدن امکان تهیه ارزان ترین بسته لوازم خانگی برای اقشار آسیب پذیر خبر داد و قیمت این بسته را که شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی ،تلویزیون و جاروبرقی است 9 میلیون و 700 هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، در پی فراخوان ستاد تنظیم بازار از انجمن ها و تولید کنندگان لوازم خانگی برای تولید  عرضه مستقیم یک بسته ارزان قیمت لوازم خانگی برای خانواده‌های کم درآمد و آسیب پذیر یک شرکت لوازم خانگی به این فراخوان پاسخ مثبت داده و دو بسته لوازم خانگی که می توان آنها را ارزان ترین بسته های لوازم خانگی حال حاضر کشور دانست برای این طرح آماده کرده است.

حمیدرضا غزنوی، عضو و سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم ‌خانگی در این باره به نود اقتصادی گفته است: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تمهیداتی که اندیشیده‌ایم یکی از واحدهای تولیدی لوازم خانگی بزرگ و مطرح کشور تا پایان سالجاری یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه لوازم‌خانگی ارزان برای عرضه به گروه‌های تولید می کند و این لوازم به این خانوارها ارائه خواهد شد.

ارزان ترین لوازم خانگی بدون یک ریال سود

غزنوی در ادامه توضیح داد: این لوازم‌خانگی، با امکانات کمترولی با کیفیت مناسب تولید می شوند و تلاش شده است که این بسته «بدون یک ریال سود» به دست اقشار آسیب‌پذیر برسد.

راز آسمان پایتخت

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم‌خانگی درباره اقلام این بسته های لوازم خانگی هم گفت: این بسته‌ها شامل 5 کالای ضروری و پرتقاضای خانوارها شامل اجاق گاز، یخچال، ماشین لباسشویی (در دو مدل اتوماتیک و دو قلو)، جارو برقی و تلویزیون ۳۲ و ۴۳ اینچ  است.

وی درباره قیمت این بسته نیز تصریح کرد: این بسته ها در قالب دو سبد، یکی با قیمت ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان وبسته دیگر با قیمت ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به دست جامعه هدف خواهد رسید.

شایان ذکر است پیش از این محمد رضا کلامی، دبیر ستاد تنظیم بازار، در باره این طرح گفته بود: با اجرای این طرح با حذف ۱۵ درصد سود خرده فروشی و عمده فروشی و بااحتساب تخفیف تولیدکننده این کالا‌ها با قیمت مناسب، ابتدا در اختیار مزدوجین سال ۹۹ تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار می‌گیرد و در ادامه به فرزندان درحال ازدواج بازنشستگان کشوری و لشکری هم تعلق می‌گیرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ارزان ترین بسته لوازم خانگی به اقشار آسیب پذیر عرضه می شود

  1. جانباز گفته:

    خدايا ببین به چه روزی افتاده ایم. جنسهای بنجل و معیوبشان را که رودستشان باد کرده میخان به مردم قالب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز