ارزان ترین آی پد های دست دوم بازار چه ویژگی‌هایی دارند؟

مسئله آنلاین شدن مباحث آموزشی، استفاده از وسایلی مثل لپتاپ و تبلت را برای خانواده‌ها پررنگ کرد. قاعدتا این وسیله به دلیل اندازه استانداردی که دارند برای مطالعه و استفاده‌های طولانی مدت مناسب به نظر می‌رسند. اما مشکلات تحریم، رشد نرخ ارز و مسائلی این چنینی باعث افزایش قیمت بسیار زیاد این وسایل شده است. تا جایی که خرید تبلت‌های رده متوسط بازار که قابلیت مناسبی برای آموزش و مطالعه داشته باشند، به هزینه زیادی احتیاج دارد. به همین دلیل خرید تبلت‌های خوب ولی دست دوم شاید راه حل بهتری برای افراد کم درآمد جامعه باشد.

به گزارش کاماپرس، با توجه به اقبال مردم نسبت به اپل در یک دهه اخیر، تبلت‌های این برند که با نام آیپد در بازار وجود دارد هم بسیار مورد توجه است. طی دو سال گذشته قیمت این برند در کشور ما بسیار رشد داشت. بنابراین بازار دست دوم این محصولات هم برای مردم جذابیت پیدا کرد. در ادامه این گزارش کاماپرس سه مدل از آیپدهای دست دوم قیمت پایین موجود در آیفونچی را به خوانندگان معرفی می‌کند؛

آی پد 2- 9.7 اینچ

قیمت 1 میلیون تومان

این محصول دارای پردازنده اپل A5 و اسپیکرهای استریو است. ضمن اینکه راه‌های ارتباطی آن وای‌فای و بلوتوث بوده و از این اینترنت 3G هم حمایت می‌کند. دوربین اصلی آن دارای رزولوشن 0.7 مگاپیکسلی است اما فلش ندارد. دوربین سلفی آن هم بودن داشتن قدرت تشخیص چهره، دارای رزولوشن فیلمبرداری VGA است. نوع اتصال این دستگاه درگاه 30 پین اپل بوده و جک 3.5 میلی متری هدفون را هم دارد.

آی پد مینی 2012

قیمت 1 میلیون و 500 هزار تومان

آریاک سفر

این مدل آیپد هم پردازنده اپل A5 دارد و راه‌های ارتباطی آن وای‌فای و بلوتوث 4 است. رزولوشن 5 مگاپیکسلی دوربین و اسپیکرهای استریو از دیگر قابلیت‌های این مدل آیپد محسوب می‌شود. البته دوربین اصلی فلش ندارد. فناوری صفحه نمایش آن IPS ال‌سی‌دی است. دوربین سلفی این دستگاه هم بدون قابلیت تشخیص چهره، قابلیت رزولوشن عکاسی 1.2 مگاپیکسلی و رزولوشن فیلمبرداری HD را دارد. آپید مینی دارای جک 3.5 میلی متری هدفون بوده و از درگاه لایتنینگ بهره مند است.

آی پد 3 – 9.7 اینچ مدل 2012

قیمت 2 میلیون تومان

پردازنده اپل A5X، رزولوشن 5 مگاپیکسلی و اسپیکرهای استریو از قابلیت‌های مناسب این دستگاه محسوب می‌شود. نوع فناوری صفحه نمایش آن IPS ال‌سی‌دی است. دوربین اصلی آن فلش نمی‌زند ولی رزولوشن فول HD دارد. دوربین سلفی آن هم بدون قابلیت تشخیص چهره بوده اما دارای رزولوشن عکاسی VGA است. این دستگاه جک 3.5 میلی‌متری هدفون را دارد.

مرتبط با : اپل
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز