ارزان ترین آپارتمان ها در شهرک غرب و جُردن متری چند؟

بازار املاک در رکود شدید به سر می برد و متقاضی خرید آپارتمان فعلا حکم کیمیا را دارد. در این شرایط نگاهی به قیمت ارزان ترین آپارتمان ها در برخی مناطق مشهور و لوکس پایتخت می تواند نجومی بودن قیمت ها را به عنوان یکی از علل رکود بازار به خوبی به نمایش بگذارد.

به گزارش کاماپرس، راکد شدن بازار ملک واقعیتی است که این روزها به روشنی رخ نمایانده و افق پیش روی سرمایه گذاران این بازار را تیره و تار کرده است.

در مقابل متقاضیان مصرفی مسکن به رکود بازار برای پائین آمدن مالکان از نردبان قیمت امید بسته اند؛ امیدی که حتی اگر بدل به واقعیت شود چندان به حال آنها مفید نیست چرا که با قیمت هایی که در چند سال اخیر سر به فلک کشیده ، کاهش 10 یا حتی 20 درصدی نیز نمی تواند قیمت ملک را به قدرت خرید متقاضیان نزدیک کند.

بررسی قیمت ها در بازار املاک می تواند این واقعیت را به خوبی نشان دهد که خرید آپارتمان حتی برای اقشار مرفه نیز دیگر به سادگی میسر نیست چه برسد به اقشار حقوق بگیر و کم درآمد. در ادامه قیمت واحدهای مسکونی در مناطق مشهور و لوکس تهران را به روایت دنیای اقتصاد مرور می کنیم.

وضعیت قیمت آپارتمان در شهرک غرب و سعادت آباد

آریاک سفر

بر اساس این گزارش؛ در شهرک غرب فاز ۷ آپارتمان نوساز با متراژ ۳۰۳ متر هر مترمربع ۱۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است . چسبیده به شهرک غرب یعنی سعادت آباد بلوار دریا مطهری شمالی آپارتمان نوساز ۱۵۳ متری به قیمت هر متر مربع ۷۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت 56 میلیون تومانی آپارتمان در خیابان جردن

خیابان آفریقا یا همان جردن از جمله مناطق لوکس تهران است. در این خیابان محدوده نرسیده به میرداماد آپارتمان ۲۷۰ متری با ۳۰ سال ساخت متری ۵۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. در خیابان جردن روبروی پمپ بنزین نیز آپارتمان ۱۷۸ متری ۲۰ سال ساخت به قیمت ۶۵ میلیون تومان در هر متر مربع فایل شده است. ضمناً در خیابان جردن خیابان خشایار شریفی آپارتمان ۲۶۰ متری ۳۰ سال ساخت هر متر مربع ۵۵ میلیون تومان قابل خریداری است.

پونک نوساز هم رده قیمتی جردن کهنه ساز

طبق این گزارش در پونک نیز که یکی از مناطق پر تقاضا و لوکس غرب تهران به شمار می‌رود در محدوده سردار جنگل، آپارتمان نوساز با متراژ ۱۵۰ مترمربع به قیمت ۵۶ میلیون تومان در معرض فروش قرار گرفته است در همین محدوده یعنی در بلوار مرزداران بعد از جلال، آپارتمان ۱۷۸ متری ۶ سال ساخت متری ۶۰ میلیون تومان قابل خریداری است.

حرکت شانه به شانه قیمت ها در زعفرانیه و فرشته

بد نیست به قیمت آپارتمان های منطقه یک تهران که به صورت سنتی گرانترین منطقه مسکونی تهران به شمار می‌رود نیز نگاهی داشته باشیم. در خیابان زعفرانیه نرسیده به خیابان فلاحی ، آپارتمان ۲۸۰ متری نوساز به قیمت هر متر مربع ۱۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. در همین خیابان نرسیده به خیابان رامکوه آپارتمان ۳۲۲ متری ۴ سال ساخت به قیمت هر متر مربع از ۱۵۰ میلیون تومان فایل شده است .

همچنین در محله فرمانیه نیز در محدوده خیابان اندرزگو خیابان شریفی منش آپارتمان ۱۷۰ متری نوساز هر مترمربع ۱۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. نهایتاً اینکه در خیابان فرشته، خیابان چناران ،سروستان شرقی ، آپارتمان ۲۱۲ متری ۱۲ سال ساخت هر مترمربع ۱۱۰ میلیون تومان به خریداران عرضه شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار املاک، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین آپارتمان ها در شهرک غرب و جُردن متری چند؟

  1. گلستان گفته:

    با فاجعه عظیمی که در ترکیه رخ داد در نظر داشته باشید که دیگر کسی حاضر به خرید آپارتمان های عظیم بیش از ۵ طبقه نخواهد بود مخصوصا در تهران که منطقه ای کاملا زلزله خیز هست در ضمن ساخت آپارتمان‌ها و برجها هیچ کنترل و ارزیابی با قوانین بین المللی ندارد خرید آپارتمان در ایران به خصوص تهران به هیچ وجهه دیگر ارزشی ندارد در ایران وقتی می‌خواهند از ساخت برج یا ساخت ملکی تعریف کنند می‌گویند ترکها آن را ساخته اند پس ببینید چه فاجعه ای در حال اتفاق افتادن در ایران هست که برجها را ایرانیان ساخته اند به کمک ترکها خدا ما را یاری کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز