ارزان ترین آپارتمان ها در تهران متری چند؟

مناطق ۹ و ۱۰ در زمره پرجمعیت‌ترین مناطق شهر تهران قابل دسته‌بندی هستند که غلبه بافت مسکونی در آنها مشهود است و از همین رو مورد رجوع بسیاری از متقاضیان مسکن با بودجه نسبتا پایین برای خرید ارزان ترین آپارتمان ها است.

به گزارش کاماپرس؛ محدوده قیمت‌های کنونی در مناطق مصرفی و پرتقاضای بازار مسکن همچون مناطق ۴ تا ۶ و بخش‌هایی از منطقه ۲ تهران به حدی بالا رفته که خرید مسکن در این مناطق از استطاعت زوجین جوان خانه‌اولی خارج شده است. در این میان زوجین باید در همین بازار فعلی به هر قیمت ممکن خریدی انجام دهند که طبعا ممکن است مطلوب آن‌ها برای سکونت نباشد، اما در عین حال توانسته‌اند نقدینگی خود را به دارایی ملکی تبدیل کنند.
پاتوق آپارتمانهای نوسازونقلی کجاست؟

به نوشته دنیای اقتصاد، در شرایط فعلی که بسیاری از سازنده‌ها از عرضه واحدهای نوساز به خصوص در گروه آپارتمان‌های کوچک‌متراژ و نقلی خودداری می‌کنند و انتظارات تورمی مانع از تصمیم جدی آنها برای فروش شده است، در مناطق مذکور و نیز منطقه ۱۱ در مجاورت این دو که ترکیبی از بافت مسکونی و کاربری‌ها و راسته‌‌های متنوع کسب و کار را در خود جای داده است، فایل نوساز و نقلی برای خرید قابل جست و جو است.

بازار داغ کهنه‌سازها در میان ارزان ترین آپارتمان های تهران

البته تعداد آپارتمان‌های میانسال و کهنه‌ساز به مراتب از آپارتمان‌های نوساز و کلیدنخورده بیشتر است اما برای کسانی که به قصد سکونت یا هر انگیزه دیگری اصرار به خرید نوساز دارند، این مناطق گزینه‌های مختلفی به آنها عرضه می‌کند.
10 تا 20میلیون تومان در هر مترمربع

آریاک سفر

از طرفی در اغلب محله‌های این سه منطقه قیمت پیشنهادی فروش فایل‌های موجود در محدوده مترمربعی ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان بوده و این یعنی پیدا کردن آپارتمان‌های ۵۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومانی که با استطاعت خانه اولی‌ها هماهنگی بیشتری دارد، در این مناطق به سادگی میسر است. در ادامه به قیمت برخی از آپارتمانهای مسکونی در مناطق 9 ، 10 و 11 نگاهی می اندازیم.

1- آپارتمان 54 متری کارگر جنوبی
بر اساس لیستی که دنیای اقتصاد تهیه کرده، قیمت یک آپارتمان 54 متری با عمر 18 ساله در منطقه کارگر جنوبی (قلمستان) ، 9 میلیون و 250 هزارتومان در هر مترمربع است. این قیمت کمترین قیمت موجود در میان آپارتمان های لیست شده در این مناطق است.
2- آپارتمان 83 متری،30متری جی
در این لیست، عنوان دومین آپارتمان ارزان به آپارتمانی 83 متری با 10 سال سن بنا تعلق می‌گیرد. قیمت این آپارتمان در هر مترمربع 10میلیون و 840هزارتومان است.
3- آپارتمان 60 متری وحدت اسلامی
آپارتمان 60 متری با دو سال قدمت ساخت، به قیمت 11 میلیون و 500 هزار تومان در رده سوم این لیست قرار می‌گیرد. و باقی آپارتمانها از 12 میلیون تا 28 میلیون تومان در هر مترمربع به فروش میرسند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین آپارتمان ها در تهران متری چند؟

  1. املاکی خائن گفته:

    مازندرانی ها با دقت بخونن لطفا ، با این حساب املاک شما باید به میلی متر قیمت گذاری بشه نه متری . حالا هر ده متر ، یه املاک بزنید و به همدیگه خیانت کنید . افسوس که گوش شنوایی نیست ، البته دلیل ناشنوا بودنتونم اینه که از هر سه نفرتون یکی ادعای املاکی بودنش میشه .
    چطورین مهندسای قلابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز