ارزان ترین آپارتمان ها در ارزان ترین منطقه تهران چند؟

خانه در اطراف بازار تهران طرفدار ندارد و برعکس مغازه و انبار، خانه در این منطقه به علت فرسوده و قدیمی بودن ارزان است با این حال ارزان ترین آپارتمان ها در منطقه بازار چند؟

به گزارش کاماپرس، قدیمی بودن بافت منطقه 12 و همچنین نزدیک بودن آن به بازار و در نتیجه شلوغی بازار باعث شده است تا خانه های این مناطق ارزان و جزء 5 محله کم معامله تهران قرار بگیرد.

بهارستان، فردوسی، پامنار، هرندی، قیام، دروزاه شمیران و خیابان ایران از جمله محله های مهم منطقه بازار هستند.

طبق آمار ارائه شده از ملک های مورد معامله در مهرماه می توان آپارتمان هایی در این منطقه پیدا کرد که متری 6 میلیون تومان فروخته شده است.

اقتصادنیوز نوشت در ماه گذشته (مهرماه ) تنها 201 معامله مسکن در این منطقه ثبت شده است ،این درحالی است که میانگین قیمتی املاک فروش رفته در این منطقه در مهر ماه امسال 14 میلیون 508 هزار تومان بوده که نسبت به متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیر بنای واحد مسکونی در تهران که 26 میلیون و 720 هزار تومان در این ماه بوده ،قیمت پایینی است و از مناطق ارزان تهران محسوب می شود.

آریاک سفر

قیمت ملک های منطقه

در چند ماه گذشته بیشترین فراوانی معاملات انجام شده در دامنه قیمتی 16 تا 18 میلیون تومان به ازای هر مترمربع بنا بوده و منطقه 12 بیشتر معاملاتش در همین دامنه قیمتی قرار می گیرد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

همچنین مقایسه فایل های پیشنهادی فروش آپارتمان در سایت های املاک در این منطقه با قیمت های فروش رفته قطعی تفاوت معنا داری دارد. املاک پیشنهادی از متری 11 میلیون تومان شروع می شود و تا متری 32 میلیون تومان نیز به چشم می‌خورد اما قیمت های معامله شده از متری6 میلیون تومان تا متری 25 میلیون تومان است.

به طور مثال آپارتمانی 90متری در خیابان 17 شهریور جنوبی که 17 سال قدمت دارد متری 30 میلیون و 500هزار تومان برای فروش گذاشته شده است .

در میدان شهدا نیز آپارتمانی 77 متری که 11 سال از عمر بنای آن می گذرد متری 28 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است . در محله هدایت هم آپارتمانی با عمر بنای 15 سال ،متری 32 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز