ارزان‌ترین تلویزیون های ال‌ای‌دی و جاروبرقی در بازار چند؟

لست سکند

این روزها، شرایط آشفته بازار ارز باعث شده بسیاری از کالاها با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه شوند. در این میان کالاهایی همچون لوازم خانگی و وسایل برقی نیز از گزند این افزایش قیمت در امان نبوده‌اند.

به گزارش کاما نیوز، برند‌های خارجی این کالا‌ها  که در میان مشتریان محبوبیت بیشتری دارد، به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه دولت، روزبه‌روز گران‌تر می‌شوند و با این افزایش روزانه قیمت، کاسب و مشتری را در بهت و حیرانی فرو برده اند.  تولید کنندگان داخلی نیز افزایش قیمت کالاهای خود را ناشی از گران شدن مواد اولیه تولید بیان می‌کنند.

صادق نیارکی، معاون صنایع وزارت صمت  در اواخر مرداد ماه درباره قیمت لوازم خانگی گفته بود: این قیمت‌ها تابع عوامل مختلف مانند نهاده‌های تولید است زمانی که نرخ ارز تغییر می‌یابد و یا قیمت ورق گالوانیزه و پلیمر بر مبنای قیمت گذاری در بورس بر اساس قیمت جهانی و رقابتی که در آن شکل می‌گیرد به صورت ضریبی از نرخ تسعیر ارز نیمایی تعیین می‌شود و این خود به خود منجر به افزایش قیمت محصول می‌شود.

اما نقل قول نیارکی از سازمان حمایت  مصرف کنندگان و تولید کنندگان در خصوص افزایش  ۲۵ درصدی  قیمت لوازم خانگی در مقایسه با سال ۹۸ نیز چندان جامه‌ی عمل پوشانده نشده است و گزارش ها حاکی از آن است که قیمت برخی محصولات لوازم‌خانگی طی یک ماه گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

در ادامه قیمت برخی از ارزان ترین تلوزیون‌های ال ای دی و جارو برقی های موجود در بازار را بر اساس اعلام باشگاه خبرنگاران جوان مرور می کنیم.

راز آسمان پایتخت

ارزان ترین تلوزیون‌های ال ای دی :

تلویزیون ال ای دی آوکس مدل AT3219HB سایز 32 اینچ به قیمت ۲,۷۹۹,۵۰۰

تلویزیون دوو مدل DLE-43K4300 سایز43اینچ به قیمت    ۵,۰۱۰,۰۰۰

تلویزیون ال ای دی ال جی مدل 43LJ52100 سایز 43 اینچ به قیمت   ۸,۳۷۵,۰۰۰

ارزان‌ترین جاروبرقی‌ها:

جارو برقی پارس خزر مدل    VC-2000W  به قیمت ۱,۵۳۰,۰۰۰

جارو برقی آ ای سی مدل H.3000 به قیمت۱,۷۷۷,۰۰۰

جارو برقی شروین مدل vc4800 به قیمت   ۱,۷۹۰,۰۰۰

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : امرسانبوشپارس خزر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز