ارزان‌ترین خودروهای ۲۰۲۲ دنیا را بشناسید

ارزان‌ترین خودروهای ۲۰۲۲ دنیا-کاماپرس
لست سکند

معمولاً پیش‌ از خرید هر نوع خودرویی سوالات زیادی به ذهن خریداران می‌رسد که یکی از آن‌ها قیمت خودروی موردنظر است. با شناخت انواع خودروهای موجود در بازار و آشنایی با آپشن‌های مختلف، قیمت آن‌ها نیز مشخص می‌شود. این شناخت به خریداران کمک می­کند تا خودرو مورد علاقه و متناسب با شرایط خودشان را انتخاب کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزان‌ترین خودروهای ۲۰۲۲ جهان از سوی برندهای معتبری معرفی شده‌اند که در زیر به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

ارزان‌ترین خودروهای ۲۰۲۲ دنیا-کاماپرس

شورولت اسپارک

شورولت هاچ بگ ساب کامپکت ۴ سرنشینی است. این خودرو با قیمت 15500 دلار جزو جدیدترین و البته ارزان‌ترین خودروهایی است که امروزه در بازار موجود می­باشد. ویژگی­های این خودرو عبارت است از؛ گیربکس اختیاری و متغیر، صندلی عقب محکم و اتصال وای‌فای که به‌ صورت خودکار و استاندارد ارائه می‌شود. از نقاط ضعف این ماشین باید به ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد که جزو ویژگی‌های ایمنی آن است و در شورلت اسپارک ارائه نشده‌ است. موتور ۴ سیلندر این خودرو نیز قدرت زیادی ندارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ارزان‌ترین خودروهای ۲۰۲۲ دنیا-کاماپرس

میتسوبیشی میراژ

این خودرو نیز مانند خودروی شورولت اسپارک، یک هاچ بک ساب کامپکت است اما یک ویژگی مازاد و بسیار جالب دارد و آن‌ هم این است که در فضای داخلی جای یک نفر بیشتر نیز وجود دارد. ویژگی­های میتسوبیشی میراژ موتور کوچک ۱.۲ لیتری و سه سیلندر و مجهز بودن به سوخت تا حدود 147  لیتر است.

این خودرو شیک و ارزان‌ قیمت نسبت‌ به مدل‌های ۲۰۲۱ تغییرات چشمگیری داشته است که عبارتند از؛ سپر عقب اصلاح‌ شده، به روز شدن فضای داخلی با مواد نرم لمسی جدید، مجهز بودن به نمایش لمسی استاندارد جدید ۷ اینچی، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاد. قیمت میتسوبیشی میراژ 16900 دلار است.

ارزان‌ترین خودروهای ۲۰۲۲ دنیا-کاماپرس

کیا ریو

کیا رو برخلاف دو اتومبیلی که معرفی کردیم، بدون هیچ تغییری و با 17275 دلار وارد سال ۲۰۲۲ شده‌ است‌. ویژگی‌های این خودرو عبارتند از؛ استاندارد برای رتبه مصرف سوخت، موتور ۴ سیلندر در زیر کاپوت، مجهز بودن به سوخت با 136 لیتر، اندروید اتو بی‌سیم، صفحه نمایش چند رسانه‌ای ۸ اینچی، دوربین عقب و اپل کارپلی. اما یکی از ضعف‌های این اتومبیل ارزان‌ قیمت ترمز اضطراری خودکار است که تا زمان رسیدن به تریم بالاتر یعنی S حرکت نمی‌کند و در دسترس نیست.

ارزان‌ترین خودروهای ۲۰۲۲ دنیا-کاماپرس

نیسان ورسا

قیمت این اتومبیل 17625 دلار عنوان‌ شده است، اما به‌ علت داشتن برخی از ویژگی‌های شاخص و جالب‌ توجه مانند؛ ایمنی فعال، کمک‌ راننده، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط، ترمز خودکار معکوس، کمک نور بالا، چراغ‌های جلوی خودکار، کروز کنترل، پخش صدای بلوتوث و استارت دکمه‌ای معمولا آن را با قیمت‌های بالاتری در بازار می‌بینید. با داشتن چنین ویژگی­های مثبتی نیسان ورسا یکی از خودورهای پرطرفدار جهان است.

ارزان‌ترین خودروهای ۲۰۲۲ دنیا-کاماپرس

هیوندای اکسنت

هیوندای سدان ساب کامپکت اکسنت کوچک‌ترین خودرو از گروه هیوندا است. ویژگی‌های مثبت این خودرو عبارتند از؛ موتور 4 سیلندر، مصرف سوخت برابر با 136 لیتر، اتصال به تلفن هوشمند، سطوح تریم بالاتر، پنجره‌های برقی و قفل درب، صندلی عقب تاشو ۶۰/۴۰ بلوتوث و کنترل صوتی روی فرمان.

نقطه ضعف این اتومبیل نیز عدم وجود ترمز اضطراری است که برای رسیدن به این آپشن باید ۲ سطح تریم را بالا ببرید. قیمت هیوندای اکسنت 17670 دلار است.

ارزان‌ترین خودروهای ۲۰۲۲ دنیا-کاماپرس

کیا فورت

ویژگی­های کیا فورت عبارتند از؛ موتور ۲.۱ لیتری ۴ سیلندر در زیر کاپوت، سرعتی برابر با 132 لیتر، صفحه نمایش لمسی بزرگ 8 اینچی، ترمز اضطراری خودکار، اندروید اتو و اپل کارپلی.

این اتومبیل ارزان‌ قیمت و کوچک برای رانندگی روزانه مناسب و باارزش است، اما برای افرادی که نیازمند فضای بار فراوان هستند، مناسب نیست چون صندلی عقب کوچکی دارد. قیمت این اتومبیل ۲۰۱۱۵ دلار است.

هیوندا ونوس

یکی از اتومبیل‌های ارزان‌ قیمتی است که امروزه در بازار موجود است. از ویژگی‌های آن می‌توان به ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، مانیتور توجه راننده استاندارد، هشدار خروج از خط با کمک فرمان متوسط، نمایشگرهای لمسی ۸ اینچی، اندروید اتو، اپل کارپلی. هیوندا ونوس 20125 دلار قیمت دارد.

ارزان‌ترین خودروهای ۲۰۲۲ دنیا-کاماپرس

کیا سول

کیا سول LX قیمتی برابر ۲۰۵۰۰ دلار دارد و یکی از اتومبیل‌های ارزان‌ قیمت و در عین‌ حال شیک بازار محسوب می‌شود. ویژگی‌های آن عبارتند از؛ موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندری جفت شده، تریم پایه، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو.

ارزان‌ترین خودروهای ۲۰۲۲ دنیا-کاماپرس

نیسان سنترا

این خودرو در سال ۲۰۲۰ مورد بازنگری قرار گرفت و به لطف طراحی داخلی متمرکز بر فناوری و بهبودهای ظاهری، امروزه به یکی از پرطرفدارترین اتومبیل‌ها در جهان تبدیل‌ شده است. ویژگی‌های این اتومبیل شیک

عبارتند از؛ فرمان تیز، قیمت مقرون به صرفه، موتور 2.0 لیتری 4 سیلندری جفت شده، مصرف سوخت 124 لیتر اپل کارپلی، اندروید اتو و ترمز اضطراری خودکار. این اتومبیل 20535 دلار قیمت دارد.

ارزان‌ترین خودروهای ۲۰۲۲ دنیا-کاماپرس

هیوندا النترا

هیوندای النترا قدرتی برابر با ۱۴۷ اسب‌ بخار، صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی، گیربکس اتومات، استودیو ۶ بلندگو، راهنمای نگه‌ داشتن خط و ترمز اضطراری اتوماتیک دارد. از دیگر مزیت‌های این خودروی زیبا و ارزان‌ قیمت، مصرف سوخت پایین آن نسبت‌ به بسیاری از خودروها است. هیوندای النترا 20875 دلار قیمت دارد.

ارزان‌ترین خودروهای ۲۰۲۲ دنیا-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : شورولتکیا موتورزمیتسوبیشینیسانهیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز