ارایه دو خدمت رایگان به شرکت‌ها برای موفقیت در 1400

گروه رسانه‌ای کاما به تمامی کسب و کارها تا پایان سال دو خدمت رایگان در زمینه بازارایابی محتوایی ارایه می‌دهد.

به گزار کاماپرس، گروه رسانه ای کاما که 16 سال سابقه فعالیت پیوسته در حوزه بازاریابی محتوایی دارد، با هدف کمک به کسب و کارها برای افزایش فروش و بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت‌های فضای مجازی، دو خدمت رایگان تعریف کرده که در هفته پایانی سال به همه شرکت‌ها و کسب و کارها ارایه می‌شود.

طراحی رایگان تقویم محتوایی اختصاصی ویژه سال 1400

اولین خدمتی که در هفته پایانی سال توسط گروه رسانه‌ای کاما به صورت رایگان به شرکت‌ها ارایه می‌شود، طراحی تقویم محتوایی اختصاصی برای سال جدید است. با توجه به اهمیت اجرای منظم و هدفمند برنامه‌های بازاریابی محتوایی ، گروه رسانه‌ای کاما متناسب با حوزه فعالیت هر شرکت، مناسبت‌های رسمی و غیررسمی، رویدادهای داخلی و خارجی مرتبط، مشتریان و شرکای تجاری شرکت و استراتژی‌ها و برنامه‌های بازاریابی و فروش هر شرکت به صورت اختصاصی تقویم محتوایی را طراحی می‌کند.

استفاده از این تقویم بر کیفیت و اثربخشی محتوای شرکت‌ها می‌افزاید و سبب افزایش فروش و تعامل آنها با مشتریان‌شان می‌شود.

آریاک سفر

ویژگی منحصربه‌فرد تقویم محتوایی گروه رسانه‌ای کاما

کاما با دنبال کردن فضای کسب و کارها و همچنین رویدادها و تحولات بازارها در طول سال تقویم محتوایی هر شرکت را به صورت مداوم به‌روز (update) می‌کند و نسخه‌های به‌روزشده را برای مدیران بازاریابی ارسال می‌کند. علاوه بر این، در طول سال ایده‌ها و پیشنهادهای متنوعی برای تولید محتوا در اختیار شرکت‌ها قرار داده می‌شود.

 

مشاوره برای تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی

دومین خدمت رایگان گروه رسانه ای کاما ، ارایه مشاوره برای تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی ویژه سال 1400 است. بدون شک شرکت‌هایی می‌توانند از ظرفیت‌های فضای مجازی بهترین بهره‌برداری را داشته باشند که با یک برنامه و استراتژی هدفمند به تولید محتوا و مدیریت رسانه‌های خود بپردازند.

کاما با تکیه بر 16 سال فعالیت خود و همکاری با بیش از 200 نهاد و شرکت دولتی و خصوصی آماده است به کسب و کارها مشاوره‌ها رایگان برای تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی ارایه دهد.

 

حمایت کاما از کسب و کارها

کاما از اولین مجموعه‌هایی بود که در سال 1384 فعالیت خود را با تمرکز بر ارایه خدمات بازاریابی محتوایی آغاز کرد و به تولید محتوا برای شرکت‌های بزرگ، مدیریت و به‌روزرسانی رسانه شرکت‌ها، خدمات سئو، روابط‌عمومی تجاری و مدیریت ارتباط شرکت‌ها با رسانه‌های رسمی پرداخت. در کارنامه گروه رسانه‌ای کاما سابقه همکاری با بسیاری از وزارتخانه‌ها، بانک‌ها، شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی، تشکل‌های بخش خصوصی، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و موسسه‌های علمی و فرهنگی و… به صورت درخشانی خودنمایی می‌کند.

کاما با درک شرایط حساس فعلی سعی دارد با به اشتراک گذاشتن تجربه‌های خود به شرکت‌ها کمک کند تا از مزیت‌های فضای مجازی برای توسعه بازار و افزایش فروش استفاده کنند. برای آشنایی بیشتر با گروه رسانه‌ای کاما می‌توانید به سایت مجموعه مراجعه کنید.

 

مسیر موفقیت در سال 1400 را از امروز هموار کنید

همه کارشناسان تاکید می‌کنند که رمز موفقیت شرکت‌ها در سال 1400 حضور منظم و هدفمند در فضای مجازی است. تداوم شرایط کرونا و افزایش استفاده مردم از اینترنت الگوهای خرید و فروش را تغییر داده است. برای دریافت این دو خدمت رایگان و طراحی مسیر موفقیت در سال 1400 کافی است با یکی از شماره‌‌های 2-02188925680و 02188893859 و 02188909872 تماس بگیرید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز