ارایه خدمات رایگان آسان‌پرداخت به پزشکان

آسان پرداخت

شرکت آسان‌پرداخت به مناسبت روز پزشک، خدمات مشاوره آنلاین را برای جامعه پزشکان به صورت رایگان ارائه می‌دهد.این اقدام با هدف ارج نهادن به مقام پزشکان کشورمان در شرایط شیوع بیماری کوید 19 و رفع نیازهای مشاوره‌ای آنان به صورت آنلاین، شکل پرفت.

به گزارش کاماپرس، شرکت آسان پرداخت پرشین با هدف فعالیت در سیستم‌های پرداخت الکترونیکی داده‌ها، در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ تأسیس شد.بر این اساس، پزشکان محترم در صورت دانلود اپلیکیشن آپ، تا روز جمعه، هفتم شهریور99، با مراجعه به آیکون مشاوره آنلاین و وارد کردن کد نظام‌پزشکی خود در قسمت “کمپین کادر درمان ” می‌توانند از مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی، بدون هیچ‌گونه پرداخت وجه، بهره‌مند شوند.گفتنی است این سرویس مشاوره آنلاین، اکنون حدود 930 هزار کاربر دارد که از خدمات 800 مشاور حرفه ای استفاده می‌کنند.

ایسنا در خصوص هدف این شرکت در گزارشی نوشت: هدف این شرکت گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک است و اجزای مختلف سیستم بر پایه «مقررات ناظر بر ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت» اداره نظام پرداخت بانک مرکزی در نظر گرفته شده و همچنین به گونه‌ای طراحی شده تا در برگیرنده طیف وسیع‌تری از انواع پرداخت الکترونیک باشد. این هدف در شرکت آسان پرداخت پرشین، با بکارگیری تجهیزات و ابزار ویژه پذیرش و انتقال تراکنش‌ها که در سیستم‌های پرداخت الکترونیک بروز دنیا استفاده می‌شوند، میسر است. دوشنبه ۲۶ مهرماه ۹۵ سهام آسان پرداخت با نماد آپ در بورس عرضه عمومی شد و این شرکت رسما وارد بورس شد. این شرکت ۴۷ دفتر و نمایندگی‌ در سراسر کشور دارد و آماده ارائه خدمات به پذیرندگان و کاربران است.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آسان پرداخت
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز