ارائه 300 فیلم رایگان کسب و کاری توسط«حرفه‌پلاس»

کافه بازاریابی از عرضه 300 فیلم و پادکست آموزشی مدیریت کسب و کار به صورت رایگان توسط حرفه پلاس تا 15 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش کاماپرس ، کافه بازاریابی با انتشار یک آگهی در صفحه اجتماعی خود از عرضه 300 فیلم و پادکست آموزشی به صورت رایگان در حرفه پلاس خبرداده  و از مخاطبان و علاقه‌مندان دعوت کرده در صورت تمایل به آدرس وب سایت این مجموعه و یا صفحه اینستاگرام آن مراجعه کنند.

این فیلم‌های  آموزشی در حوزه‌های مختلف کسب و کاری، فروش، بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، منابع انسانی، مشاوره مدیریت، مشاوره مالی، برند، تبلیغات و… عرضه خواهد شد. کلیه محتوای این فیلم‌ها نیز در صفحه اجتماعی حرفه پلاس در دسترس است.

حرفه پلاس یک فضای تعاملی برای حرفه ای هاست که در اسفند 1397 توسط هلدینگ آموزشی ماهان زیر نظر برادران سیاری تاسیس گردید.

آریاک سفر

در این سایت موضوعات مختلفی در حوزه های بازرگانی ، استراتژی ، منابع انسانی ، اقتصاد و سرمایه گذاری ، فروش ، رهبری ، دیجیتال مارکتینگ ، آینده پژوهی ، مدیریت حقوقی ، مدیریت مالی ، مدیریت پروژه ، مشاوره مدیرت ، مدل کسب و کار ، برند ، استارتاپ ، بازاریابی و کسب و کار توسط اساتید به نام و دارای اندیشه متعالی بررسی و آموزش داده شده است.

در این حوزه ها موضوعات متنوعی در قالب فیلم و پادکست برای کاربران ارائه شده است تا بتوانند هر زمان و در هر جایی از این محتوای ارزشمند استفاده نمایند. همچنین همه این محصولات که در قالب پادکست و فیلم ارائه شده است به صورت مقاله هم برای کاربران در بخش مقالات قابل دسترس می باشد.

مرتبط با : حرفه پلاس
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز