ارائه باتری جدید برای خودروهای برقی در جنرال موتورز

شرکت جنرال موتورز از ارائه پکیج جدید باتری آلتیوم در راستای تولید خودروی الکتریکی در این مجموعه خبر داد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از زومیت، این باتری شعاع حرکتی حدود ۶۴۰ کیلومتر دارد و انرژی بیشتر، قابلیت شارژ سریع از دیگر مزایای آن است. همچنین این باتری طبق آنچه اعلام شده استفاده‌ي كمي از كبالت کرده و قدرت موجود آن از ۵۰ تا ۲۰۰ كيلووات ساعت است.

در این خصوص مارک ریوس، رئیس هیئت مدیره جنرال موتورز گفت: هدف از این اقدام کمک به بهبود کیفیت محصولات متناسب با تقاصای بازار و نیاز میلیون‌ها مشتری است. همچنین جنرال موتورز در جهت توسعه محصول و ایجاد استراتژی اقتصادی خودروی برقی است. باتری جدید جنرال موتورز تقریبا برای تمامی خودروها از خودروی لوکس گرفته تا وانت را شامل خواهد شد.

طبق آنچه مسئولان جنرال موتورز اعلام کرده‌اند، تولید این باتری همگام با برنامه جنرال موتورز در خصوص خودروهای برقی است که در بیانی دیگر هدف از آن کاهش هزینه اعلام شده است. به نظر می‌رسد با توجه به گرایش جامعه و مشتریان به سمت خودروهای برقی این اقدامات در آینده‌ای نزدیک به اولویت خیلی از خودروسازان مبدل شود.

آریاک سفر

پیش از این نیز شرکت جنرال موتورز به منظور کاهش هزینه تولید باتری مورد نیاز برای وسایل برقی از همکاری این شرکت با شرکت ال‌جی کره جنوبی خبر داده بود و همچنین اعلام کرده بود که بنا دارد تا 5 سال آتی خودروهای برقی خود را افزایش دهد تا در رقابت از فولکس واگن عقب نماند. همچنین برخخی دیگر از خودروسازان بزرگ نیز نظیر فولکس‌واگن و تویوتا در صددند محصولات خود در جهت  تولید خودروهای برقی هماهنگ کنند.

باید تاکید کرد از آنجایی که تولید خودروی برقی به کاهش آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ امنیت محیط زیست کمک کرده و همچنین مورد استقبال مشتریان خودرو در سراسر جهان است، دیر یا زود تولید این خودروها رقابت تنگاتنگی را بین خودروسازان جهان ایجاد خواهد کرد.

مرتبط با : جنرال موتورز
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز