ادعای عجیب مارکا؛ پیوستن رونالدو به النصر عربستان

لست سکند

روزنامه مارکا ادعا کرده که رونالدو قرار است طی قراردادی 2.5 ساله به النصر عربستان بپیوندد. این روزنامه با تکرار ادعای خود، این انتقال را حتمی دانست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در شرایطی که کریستیانو رونالدو برای بازی امروز مقابل سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی و تحقق رویای قهرمانی جهان آماده می‌شود، روزنامه اسپانیایی مارکا ادعا کرده است رونالدو قراردادش را با النصر نهایی کرده و انتقال او به این باشگاه، قطعی خواهد بود.

بعد از طرح این ادعا، اطرافیان رونالدو آن را تکذیب کردند و گفتند او قصد دارد همچنان در باشگاه‌های اروپایی بماند و برای نیم فصل دوم، در باشگاهی که در لیگ قهرمانان باشد، بازی کند. اما مارکا همچنان مدعی شده که قرارداد 2 سال و نیم رونالدو با النصر، با احتساب حقوق و قرارداد‌های تبلیغاتی به مبلغ 200 میلیون یورو است و از این به بعد کرستیانو رونالدو در انصر عربستان بازی خواهد کرد.

روزنامه مارکا نوشته است که از اول ژانویه، کریستیانو رونالدو بازیکن النصر خواهد بود و این انتقال انجام می‌شود. اگر این اتفاق محقق شود، با این قیمت قرارداد، رونالدو تبدیل به فردی می‌شود که بیش‌ترین دستمزد را بالاتر از مسی و نیمار دریافت می‌کند. مسی و نیمار سالانه از پی‌اس‌جی ۷۵ و ۷۰ میلیون یورو دستمزد می‌گیرند.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر رونالدو به دلیل درگیری با مدیران و سرمربی منچستریونایتد و فسخ قرارداد با این باشگاه، بدون تیم است. درگیری او با اریک تنهاخ منجر به دوئلی شد که این بازیکن پرتغالی را شکست داد.

رودی گارسیا هدایت النصر را برعهده دارد. بازیکنانی مانند اوسپینا دروازه بان کلمبیایی و آلوارو گونزالس اسپانیایی در این تیم بازی می‌کنند. تیم گارسیا با حضور کریستیانو رونالدو به دنبال این است تا بتواند دوباره برتری خود را در رقابت‌های داخلی به دست آورد و با این کار، خود را در نقشه فوتبال جهان قرار دهد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز