ادامه فعالیت «کلاسمون گرمه» توسط بوتان

بوتان

شرکت بوتان در همراهی با کمپین«کلاسمون گرمه» به کمک مدارس مناطق محروم و تامین وسایل گرمایشی آنان با تکیه بر محصولات تولیدی این شرکت آمده است.
به گزارش کاماپرس و به نقل از شرکت بوتان، این شرکت در حالی تجهیز کلاس درس مناطق محروم در استان‌هایی مثل ، ایلام، زنجان، خراسان‌رضوی، کردستان، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمانشاه، مازندران و خراسان جنوبی را در کارنامه خود دارد که اخیرا نیز در ادامه کمپین «کلاسمون گرمه» و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، به تجهیز سیستم گرمایشی یک مدرسه در شهرستان گنبد کاووس اقدام کرده است و قرار است این اقدام با تامین وسایل و سیستم گرمایشی، برای کمک به دانش‌آموزان در چند استان دیگر نیز پیاده شود.
مدرسه روستای “ابوذر” در شهرستان گنبدکاووس در استان گلستان از جمله مدارس محروم این استان است که به لطف شرکت بوتان و در سایه محصولات گرمایشی آن به یک سری امکانات گرمایشی مثل شوفاژ و تاسیسات حرارتی مجهز شده است.
از جمله خدمات حمایتی به این مدرسه در ادامه کمپین «کلاسمون گرمه» جدا از تجهیز آن به سیستم گرمایشی لوله‌کشی گاز، نصب تاسیسات حرارتی، نصب پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور است که شرکت بوتان پکیج‌های شوفاژ دیواری و رادیاتورهای آلومینیومی آن را فراهم کرده است.
خدمات بوتان به این مدرسه البته تا این حدی باقی نمانده بلکه شرکت بوتان حمایت‌های جانبی نیز از مدرسه و دانش‌آموزان آن انجام داده است که به ارتقای خدمات آموزشی این مناطق کمک خواهد کرد. از جمله این خدمات اهدای ۸۰ جلد کتاب و تعدادی وسایل ورزشی و اعطای 4 نهال برای کاشت در این مدرسه است که به رسم یادبود به آن اعطا شده.
همچنین با توجه به برنامه‌هایی که شرکت بوتان برای حمایت از مدارس در مناطق محروم در نظر گرفته است و به دنبال تداوم این برنامه‌ها در سایر استان‌ها و مدارس مناطق محروم کشور، در سال جاری نیز قرار است سیستم‌های گرمایشی ۲ مدرسه نیز در استان‌های کرمان و لرستان توسط بوتان استاندارد سازی وتجهیز شود.

آریاک سفر
مرتبط با : بوتان
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز