ادامه دار بودن صعود قیمت بیت کوین و افزایش سود سرمایه گذارانش + نمودار

رمزارز معروف طی 48 ساعت اخیر بیشتر از 2 هزار دلار رشد کرده و با سرعت زیاد در حال نزدیک شدن به کانال 53 هزار دلاری است. بیت کوینی که حالا 52 هزار و 626 دلار قیمت دارد، بخش عمده‌ای از این رشد را به حضور بزرگ‌ترین سرمایه گذاران خود مدیون است. بازگشت و حمایت این سرمایه گذاران که به «وال‌های بیت کوین» مشهورند، باعث رشد قیمتی آن شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق تحقیقات جدید چین‌آنالیسیس، شرکت تحلیلی داده‌های بلاک چین، از پایان ماه ژوئن حساب‌های رمزارزی که دارای بیش از 50 میلیون دلار سرمایه بوده‌اند به طور مداوم خرید رمزارز خود را بالا برده و باعث به وجود آمدن موجی از افزایش قیمت شدند.

به گفته فیلیپ گرادول، اقتصاددان ارشد چین آنالیسیس، امسال بالا رفتن قیمت رمزارزها کاملا به فعالیت‌های وال‌های بیت کوین مرتبط بوده است. سرمایه گذاران بزرگ تا اواخر فوریه، قبل از آخرین سقوط بازارها، هم نیروی محرک بازار رمزارزها بوده‌اند و قیمت را بالا بردند. وقتی این سرمایه گذاران بزرگ دارایی‌های دیجیتال بیشتری انباشته می‌کنند، معمولا قیمت‌ها در یک دوره 28 روزه بالا می‌روند. زمانی هم که آن‌ها رمزارزها را می‌فروشند، قیمت‌ها نزولی می‌شوند.

آریاک سفر

به این ترتیب، با ادامه بودن خرید رمزارز معروف توسط سرمایه داران و بزرگ شدن کیف پول ارزهای دیجیتال آن‌ها، طبق نمودارها همچنان روند صعودی ادامه دارد و احتمالا افزایش قیمتی بسیار بالاتری بیت کوین هم اتفاق خواهد افتاد.

بیت کوین باید 55 هزار دلار شود!

معیار کلیدی «شوک عرضه» بیانگر این است که قیمت بیت کوین دست کم باید 55 هزار دلار شود. این معیار به وضعیتی اشاره دارد که با افزایش سریع تقاضا، موجودی صرافی‌ها رو به اتمام است. در حال حاضر هم با توجه به میزان عرضه و تقاضای بازار رمزارزها، بیت کوین باید در محدوده 55 هزار دلاری قرار بگیرد. با این روند صعودی بیت کوین، احتمال قرار گرفتن آن در چنین نرخی امکان پذیر است.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز