اخطار اتحادیه مشاوران املاک درباره اسامی بیگانه تابلوهای بنگاه ها

اتحادیه املاک تهران
لست سکند

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با صدور اطلاعیه ای از ممنوعیت استفاده از  اسامی ، عناوین و اصطلاحات بیگانه در تابلوها و سر درب واحدهای صنفی عضو این اتحادیه خبر داد و درباره برخورد با متخلفان هشدار داد.

به گزارش کاما پرس به نقل از روابط عمومی اتحادیه مشاوران املاک، در این اطلاعیه که به امضای مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران رسیده، آمده است: با توجه به نامه صادره از اتاق اصناف تهران به کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه در تابلوها و سر درب واحدهای صنفی ممنوع است و در صورت عدم رعایت موارد فوق الذکر، مطابق مقررات قانونی با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد.
این ممنوعیت در حالیست که برخی از واحدهای صنفی مشاوران املاک در سطح شهر تهران با اسامی بیگانه و در برخی موارد نامانوس به فعالیت خود ادامه می دهند و مشخص نیست با ممنوع شدن استفاده از این اسامی، حاضر به تغییر اسامی و تغییر تابلو واحد صنفی خود باشند.
شایان ذکر است بر اساس قانون ممنوعیت به‌ کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه، استفاده از این اسامی و عناوین، مشمول برخوردهای قانونی از جمله اخطار کتبی، تعطیلی موقت و حتی لغو مجوز واحد صنفی خواهد بود.

راز آسمان پایتخت
مرتبط با : اتحادیه مشاوران املاک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز