اخذ ویزای تحصیلی کانادا آسان تر است یا ویزای توریستی؟

این روزها بازار مهاجرت به کشورهای اروپایی و آمریکایی داغ است. کشور کانادا متقاضی زیادی بین ایرانیان دارد و بسیاری از افراد با اخذ ویزای تحصیلی کانادا برای مهاجرت به این کشور اقدام می‌کنند. هم اکنون اخذ ویزای توریستی ، کاری و … کانادا پررونق است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کشور کانادا به دلیل شرایط مناسب کاری، تحصیلی، تنوع اقوام و فرهنگ یکی از مقاصد اقامتی مناسب محسوب می‌شود. این کشور به لحاظ امکانات و رفاه توانسته نظر بسیاری از مهاجران را به خود جلب کند. روش‌های مهاجرت به کانادا متنوع است و افراد با توجه به توان و شرایط خود می‌توانند هر یک از این شیوه‌ها را انتخاب کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای تحصیلی

در کل کانادا یکی از محبوب‌ترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویان است در مقطع ارشد و دکترا است. دانشجویان به منظور اپلای و اخذ ویزای تحصیلی کانادا باید با اساتید رشته خود در این کشور مکاتبه داشته و بورسیه بگیرند. به این منظور فرد باید نمره آیلتس بالای 6.5 یا معادل آن را در به دست آورد. داشتن مدارک مقاطع قبلی، ریزنمرات ترجمه شده، سی وی و رزومه تحصیلی، انگیزنامه، کاورلتر و توصیه نامه از یک یا دو استاد دانشگاه از جمله مدارک لازم برای اپلای و اخذ ویزای تحصیلی کانادا هستند. برای اخذ ویزای تحصیلی در مقطع دکترا هم فرد باید این مدارک را ارائه دهد. افرادی که مایل به دریافت ویزای تحصیلی این کشور هستند باید تمام مدارک را به صورت کامل و بدون نقص ارائه دهند تا زمان بررسی سفارتخانه درخواست آن‌ها رد نشود.

انواع ویزای توریستی کانادا

در صورتی که شرایط مهاجرت تحصیلی یا دیگر روش‌ها فراهم نباشد، اخذ ویزای توریستی کانادا نیز توصیه می‌شود. اخذ ویزای توریستی کانادا برای گروهی از متقاضیان در صورتی که فرم‌ها و مدارک درست و کامل باشند، به راحتی انجام می‌شود. سه نوع ویزای توریستی برای کانادا وجود دارد که یکی از آن ویزای یکبار ورود است. این ویزا به اتباع خارجی این امکان را می‌دهد که تنها یک بار وارد کشور کانادا شده و بعد از گذشت شش ماه، خاک این کشور را ترک کنند.

آریاک سفر

ویزای چند بار ورود، به متقاضیان این امکان را می‌دهد که هر چند وقت یکبار وارد کانادا شده و بعد از مدت مشخصی از آن خارج شوند. این ویزا تا 10 سال اعتبار دارد و تا مدت اعتبار پاسپورت ایران که پنج ساله است، امکان چندین بار ورود و خروج از کانادا وجود دارد. مدت اعتبار دقیق ویزا به تشخیص افسر صادرکننده آن بستگی دارد.

افرادی که مایل به دریافت ویزای توریستی کانادا هستند، باید پاسپورت، عکس، شرایط سنی، تمکن مالی مناسب، مدارک پرداخت هزینه‌های ویزا، نامه سفارت، دعوت نامه، مجوزهای پلیس و مدارک مبنی بر بازگشت پس از اتمام اعتبار ویزا را ارائه دهند.

اخذ ویزای توریستی کانادا و ویزای تحصیلی با چاوش مهاجر

در صورتی که فردی مایل باشد در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای اخذ ویزای تحصیلی یا توریستی کانادا اقدام کند باید به یک شرکت مهاجرتی معتبر مراجعه داشته باشد. گروه شرکت‌های چاوش مهاجر از سال 1393 در این زمینه فعالیت دارد و تاکنون توانسته ویزای کشورهای مختلف را برای مشتریان خود به دست آورد.

این مجموعه علاوه بر اخذ ویزای کانادا، در زمینه ویزای انگلیس، آلمان و دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. برترین فروشنده ایران اسکایپ گروپ سال 1394، نماینده رسمی سفارت استرالیا در ایران بین سال‌های 94 تا 97، حضور در نمایشگاه‌های بین المللی، همکاری با شرکت صنایع فولاد خوزستان و بوتان و … از جمله افتخارت این مجموعه طی سال‌های فعالیت آن است. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی اخذ ویزا و استفاده از خدمات این شرکت، می‌توانند با کارشناسان این مجموعه تماس داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : چاوش مهاجر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز