اختراع جدید تویوتا می تواند دنیا را تغییر دهد

کمپانی خودروسازی تویوتا چندین زیر مجموعه دارد که  ممکن است نام بسیاری از آن ها حتی به گوش تان هم نخورده باشد. یکی از این زیرمجموعه ها، شرکت وون پلانت (Woven Planet) است که در زمینه فناوری های آینده فعالیت می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

شرکت وون پلانت به طور همزمان روی پروژه های زیادی کار می کند و دستاورد جدیدش می تواند دنیا را تغییر بدهد. این اختراع جدید، یک کارتریج هیدروژن قابل حمل است که به گفته این شرکت می تواند حمل و نقل روزمره را تسهیل کند و انرژی هیدروژنی را به طیف گسترده ای از دستگاه ها و تجهیزات خواه در داخل خانه و خواه در خارج آن برساند.

این کارتریج در حال حاضر فقط به صورت نمونه تولید شده است و هنوز باید مراحل زیادی را طی کند تا به بازار عرضه شود. بر کسی پوشیده نیست کمپانی تویوتا هنوز بر این باور است که هیدروژن در آینده نقش مهمی ایفا خواهد کرد. این خودروساز ژاپنی یکی از دو خودروسازی است که در ایالات متحده خودروهای هیدروژنی عرضه می کند و تویوتا میرای با این که مشکلاتی دارد ولی چنانچه در منطقه ای زندگی کنید که هیدروژن همیشه در دسترس تان باشد، خودرویی بسیار عالی به شمار می آید.

آریاک سفر

اختراع جدید تویوتا چه کاربردی دارد؟

بنا به گفته شرکت وون پلانت، این سیلندر 11 پوندی کاربردهای زیادی دارد و مانند این است که یک باتری بزرگ و قابل حمل دارید که به راحتی می توانید آن را به هرجایی ببرید. جایگزین کردن سیلندر پر با سیلندر خالی نیز کار بسیار آسانی است. این سیلندر می تواند نیاز به انرژی در مناطق دورافتاده و بدون برق را تأمین کند و به موتورسیکلت ها، پهپادهای کوچک و خودروهای کوچک شهری انرژی برساند و حتی به انواع وسیله ای گرمازا مورد استفاده قرار بگیرد.

پربازدیدترین ویدیوهای امروز:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “اختراع جدید تویوتا می تواند دنیا را تغییر دهد

  1. Omid گفته:

    افرادی مثل اقای مهندس بیداری خیلی زودتر از اینا از انرژی هیدروژن برای سوخت ماشین ها ابداع کردن و کی ازشون حمایت کرد یه سرچ ساده کنید داخل گوگل متوجه میشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز