احمدی نژاد بعد از رد صلاحیت در انتخابات 1400 چه گفت؟

بر اساس آنچه در شبکه های اجتماعی موبایلی و فضای مجازی همرسانی می شود محمود احمدی نژاد اندکی قبل از اعلام رسمی احراز نشدن صلاحیت وی در انتخابات 1400 سخنان قابل تاملی گفته است.

به گزارش کاماپرس، برخی نامزدهای مشهور انتخابات ریاست جمهوری 1400 همچون علی لاریجانی، مسعود پزشکیان، اسحاق جهانگیری  بعد از اعلام نتیجه و عبور نکردن از فیلتر تشخیص صلاحیت شورای نگهبان تکلیف را از خود ساقط دانسته و پیگیر رایزنی برای تغییر نظر شورای نگهبان نشده اند.

برخی دیگر از این نامزدها نیز انتقادات تندی به احزار نشدن صلاحیت خود داشته اند. در این میان محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران فعلا سکوت پیشه کرده و اظهارنظری در این باره نداشته است.

با این حال در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی موبایلی اظهاراتی که از سوی او  اندکی قبل از رد صلاحیت در انتخابات 1400 منتشر شده و همرسانی می شود.

اهم این اظهارات به این شرح است؛

آریاک سفر

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج  والعافیه والنصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

  • امروز به معنای واقعی وضعیت اقتصادی، فاجعه بار و وضعیت اجتماعی، در آستانه فروپاشی و شرایط فرهنگی، به لحاظ از هم گسیختگی، غیرقابل وصف است.
  • وضعیت امنیتی نیز به گونه ای است که جریان نفوذ در اعماق کشور ضربات سنگین وارد می کند. هم ضعف هست و هم خیانت.
  • امروز اگر مشارکت پایین باشد که با وضع فعلی قطعی است، آثار داخلی و بین المللی گسترده درپی دارد، به طوری که زمین خواهیم خورد و دیگر نمی شود دوباره بلند شد.
  • عده ای به جد، دنبال رد صلاحیت من هستند.چرا باید مرا رد کنند؟ چنین حقی را هیچ کس ندارد و من این عمل ناحق را هرگز تایید نمی کنم و سکوت نمی کنم.
  • آیا از من انتظار دارند به خاطر رد صلاحیت خودم، برای آن‌ها هورا بکشم؟
  • اصل مردم هستند، چرا این واقعیت را نمی بینند.با فاصله گرفتن از مردم نمی توان آنها را دور زد.اگر هستیم با مردم هستیم وگرنه نمی توانیم بمانیم. در این هیچ تردیدی نیست.

اخبار مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “احمدی نژاد بعد از رد صلاحیت در انتخابات 1400 چه گفت؟

  1. 5780 گفته:

    من دو دور به احمدی نژاد رای دادم و عملکرد او دچار فاز و فرودهایی بود و از نظر من قابل قبول بود و از رای خودم راضی هستم،اما ایشان نباید فراموش کند که از طریق همین شورای نگهبان دوبار تائید صلاحیت شده و به مردم معرفی شده و از طریق همین فیلتر معرفی و با حمایتهای مردم و رهبری بزرگ شده اند!
    طرفداران او که اکثرا قشر مستضعف و روستایی و عشایر هستند عاشق رهبرشون هستند و اگر احمدی نژاد شورای نگهبان و رهبری را قبول نداشته باشد مردم به عشق اولشون (رهبری)پشت نخواهند کرد و احمدی نژادو همه کارهای بزرگش را به خدا خواهند سپرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز