احمدی نژاد طرح مجلس در مورد فضای مجازی را به توپ بست!

احمدی نژاد
لست سکند

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق و کاندیدای رد صلاحیت شده دو انتخابات اخیر ریاست جمهوری در تازه ترین اظهارات خود طرح پر حرف و حدیث مجلس در مورد ساماندهی فضای مجازی را با شدیدترین انتقادات مورد حمله قرار داد.

به گزارش کاماپرس، احمدی نژاد بعد از رد صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 – که گفته می شود سهم بزرگی از آرای باطله این انتخابات به وی اختصاص داشته است – در نخستین کنش سیاسی اجتماعی مهم خود، طرح مجلس در مورد فضای مجازی را با شدیدترین الفظ مورد تاخت و تاز قرار داد.

احمدی نژاد با بیان این که در خبرها شنیدم، طرحی در مجلس  ارائه کردند که فضای مجازی را محدود کنند، گفت: اجازه تجمع که نمی دهید، مردم رسانه ای هم ندارند، در انتخابات هم که می آیند و حرفشان را با رای ندادن یا رای باطله و یا رای دادن می زنند، آن را هم گوش نمی کنید، حالا می خواهید فضای مجازی را هم ببندید!؟

برای مردم کوچکترین حقی قائل نیستید

وی در بخش دیگری از انتقادات خود افزود: شما کوچکترین حقی را برای مردم قائل نیستید و بعد انتظار دارید مردم برای شما اعتبار قائل باشند؟ خدا برای شما اعتبار قائل باشد؟ من نمی دانم این دستگاه ذهنی و این معادلات از کجا آمده است؟ اینها جزو القائات شیطانی نیست.

راز آسمان پایتخت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با پیش بینی شکست طرح مجلس در ساماندهی فضای مجازی تصریح کرد: من به شما بگویم که این طرح ها شکست خورده است. مگر می توانید با ۸۰ میلیون جمعیت مقابله کنید؟ این همه فیلتر کردید چه شد؟ خودتان از فیلترشکن استفاده می کنید و به فضاهایی می روید که خودتان فیلتر کرده اید! خنده دار است. آینده این خواهد شد. شما جلوی آن می ایستید؟ چرا؟ چون یک روزنه کوچکی است که مردم با استفاده از آن با هم درد دل می کنند، با هم اطلاعاتی را رد و بدل می کنند، از حقایق کشور باخبر می شوند؟

اخبار پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز