احسان علیخانی از کدام تبلیغ عصر جدید 7 میلیارد درآمدزایی کرد؟

لست سکند

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه عصر جدید فقط در یک فقره از درآمدزایی های این برنامه، طی قراردادی با شرکت به پرداخت ملت بیش از 7 میلیارد تومان بابت تبلیغات از این شرکت درآمدزایی کرده است.

به گزارش کاماپرس، برنامه عصر جدید بسیار پرطرفدار است و بد نیست بدانید این تولید برنامه هزینه های سنگین و صد البته درآمد میلیاردی دارد.

اسنادی توسط نود اقتصادی منتشر شده حکایت از آن دارد که احسان علیخانی مجری سرشناس این برنامه به عنوان تولید کننده نیز هوشمندانه عمل کرده و در یک فقره از قرارداد بیش از 7 میلیارد تومان برای عصر جدید از یک شرکت بخش خصوصی فعال در حوزه پرداخت درآمد کسب کرده است.

نود اقتصادی در این باره نوشته است؛ طبق اطلاعات صورت مالی حسابرسی شده شرکت به‌پرداخت ملت، از مجموع ۳۱ میلیارد و ۴۲۶ میلیون تومان هزینه تبلیغاتی این شرکت در سال ۱۳۹۹ حدود ۷ میلیارد و ۸۵۸ میلیون تومان آن برای تبلیغ به‌پرداخت ملت در برنامه استعدادیابی عصر جدید شبکه سوم سیما پرداخت شده است.

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است عصر جدید نخستین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران به شمار می رود که با الگوبرداری از برنامه های بسیار پرمخاطب خارجی و  با حضور افراد و گروه های مستعد و دارای استعدادهای خاص در زمینه های سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی تولید و در یکی از شبکه های سراسری صدا و سیما پخش شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز