احتمال 68 هزار دلاری شدن قیمت بیت کوین قوت گرفت

لست سکند

قیمت بیت کوین امروز کاهشی شد و اکنون در مرز 64 هزار دلاری قرار دارد. نرخ این ارز دیجیتال معروف نسبت به روز گذشته 223 دلار کاهش پیدا کرد. اما قیمت این ارز دیجیتال در رالی دو هفته‌ای اخیر خود از محدوده 44 هزار دلاری به 64 هزار دلار رسید. برخی کارشناسان ارزهای دیجیتال نسبت به 68 هزار دلاری شدن بیت کوین امیدوار هستند.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته بیت کوین یک حرکت صعودی گسترده را از مرز 62 هزار دلاری شروع کرد و اندکی بعد هم مقاومت 63 هزار دلاری را در هم شکست و توانست موقعیت خود را بالای میانگین متحرک ساده 100 ساعته حفظ کند. احتمالا این رمزارز به دلیل ورود سنگین سرمایه طی روز گذشته به این رکورد قیمتی دست پیدا کرده است.

این افزایش قیمتی گمانه زنی‌ها را درباره 80 هزار دلاری شدن بیت کوین بیشتر کرده است. هر چند که افراد بسیار خوش بین نسبت به 100 هزار دلاری شدن بیت کوین امیدوار هستند. البته در این میان گروهی هم معتقدند که هر صعود سنگین و سریعی در بازار رمزارزها، یک ریزش سنگینی را هم خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

عبور کامل کندل قیمت از مقاومت 64 هزار و 250 دلاری، مسیر رشد قیمتی بیت کوین را هموارتر خواهد کرد. طبق نظر تحلیلگران، سطح مقاومت مهم بعدی در محدوده 64 هزار و 200 دلاری است. بعد عبور از این مرز قیمتی، بیت کوین به سمت 66 هزار و 500 دلاری شدن سوق پیدا خواهد کرد. در صورتی که این روند ادامه پیدا کند، قیمت بیت کوین به 68 هزار دلار هم خواهد رسید.

اصلاح قیمتی بیت کوین در چه صورت اتفاق می افتد؟

البته تحلیلگران فنی بازار ارزهای دیجیتال به این موضوع اشاره کرده‌اند که اگر بیت کوین از مقاومت 64 هزار و 200 دلاری نتواند عبور کند احتمالا در ادامه با اصلاح قیمت مواجه خواهد شد. در این شرایط بیت کوین به نزدیک‌ترین سطح حمایتی بعدی یعنی 63 هزار و 700 دلاری نزول پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز