شرایط اجاره 206 با راننده و بدون راننده + قیمت روز 15 آبان

اجاره 206 به صورت با راننده و بدون راننده در شرکت‌های رنت خودرو امکان‌پذیر است. 206 به دلیل جذابیت‌های بسیار زیادش، از همان ابتدا مورد توجه تمام افراد بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ایران یکی از مهم‌ترین مراکز تولید 206 در جهان محسوب می‌شود. این خودرو از سال 1380 تا امروز در ایران تولید شده و به فروش می‌رسد. پژو 206 جزو معدود خودروهای به‌روز شرکت ایران خودرو در زمان عرضه این ماشین محبوب بود. پژوهایی که قبل از سال 91 تولید شده‌اند دارای قطعات اصل فرانسوی هستند. این ماشین‌ها به پژو 206 فرانسوی معروف‌ شده‌اند.

شرایط اجاره 206 چیست؟

پژو 206 بدون شک جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروها در ایران و حتی در سراسر جهان است. این ماشین با طراحی زیبا و جوان پسند، چشم هر فردی را به خودش جلب می‌کند. اجاره 206 برای مسافرت و گرش درون ‌شهری و برون شهری، قرارهای کاری و… مناسب‌ترین گزینه است. شرکت‌های رنت خودرو معمولا شرایط نسبتا یکسانی را برای اجاره 206 در نظر گرفته‌اند:

  • گواهینامه معتبر با حداقل اعتبار 6 ماه
  • کارت شناسایی
  • داشتن حداقل 20 سال سن
  • احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت فرد اجاره کننده
  • ودیعه و چک

حداقل زمان اجاره خودرو 206 در شرکت‌های معتبر رنت خودرو، 3 روز است. هم‌چنین امکان اجاره ماهیانه و سالیانه آن برای مشتریان وجود دارد. فقط لازم است چند روز قبل، با شرکت اجاره 206 تماس حاصل شود. لازم به ذکر است امکان تحویل خودرو در تهران و سایر استان‌ها مانند تبریز، اصفهان، شیراز، کرج، کیش و… امکان‌پذیر است.

آریاک سفر

چرا اجاره 206 انتخاب مناسبی است؟

این روزها به دلیل افزایش قیمت و تورم بسیار بالا، اکثر مردم به اجاره خودرو روی آورده‌اند؛ خصوصا شهروندانی که ساکن شهرهای چرتراکم و شلوغی مانند تهران هستند. با اجاره خودرو 206 مشتریان می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌های بالای خرید خودرو، صاحب خودرویی اسپرت و جذاب شوند. پژو 206 دارای بالاترین راندمان ترمزگیری است. به همین دلیل امنیت خیلی خوبی دارد. فرمان نرم این خودرو، به راننده کمک شایانی در جهت کنترل عالی خودرو می‌کند. هم‌چنین به دلیل داشتن قیمتی باورنکردنی، برای اجاره بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

در ادامه لیست قیمت اجاره 206 و سایر خودروها را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز