اجاره ماشین در کیش همراه با نکات به جدید

کیش با داشتن جاذبه‌های گردشگری مختلف، مقصد مناسبی برای مسافران و گردشگران می باشد. با توجه به اینکه جزیره کیش یک منطقه آزاد تجاری به حساب می آید ، انواع خودروهای روز دنیا در آن موجود است و شما با سفر به این جزیره میتوانید خودروهای روز دنیا را اجاره کنید.

به گزارش کاماپرس به نقل از کیش وان، یکی از مواردی که سفر به این جزیره را برای مسافران راحت تر و جذاب تر می کند، اجاره ماشین های لاکچری در کیش می باشد. از آن جایی که هزینه اجاره این خودرو ها بسیار مقرون به صرفه و مناسب است ، بنابراین به راحتی می توانید این ماشین‌ها را اجاره کنید و از گشت و گذار در جزیره کیش لذت ببرید.

اکثر مسافران با هدف تفریح و به منظور گذراندن اوقات فراغت ، به جزیره کیش سفر می کنند. با توجه به اینکه فاصله کیش به سایر نقاط کشور نسبتاً زیاد می باشد و سفر هوایی بهترین گزینه ممکن برای سفر به کیش به حساب می آید ، بنابراین مسافران زیادی در جزیره ، خودروی خود را به همراه ندارند. در این مواقع چاره کار این است که به فکر اجاره ماشین در کیش باشند ، تا بتوانید به وسیله یک ماشین لاکچری ، از جاهای دیدنی کیش بازدید کنید و به راحتی خریدهای خود را انجام بدهید. قطعاً اجاره کردن خودرو در کیش از لحاظ صرفه جویی در زمان و هزینه ، بسیار مقرون به صرفه تر از تاکسی و وسایل حمل و نقل دیگر می باشد. بنابراین پیشنهاد ما این است که با هزینه مناسب ، یک خودرو در جزیره اجاره کنید و از سفر خود لذت بیشتری ببرید. جزیره کیش با داشتن مکان های دیدنی و مراکز خرید ، به عنوان یک منطقه توریستی و همچنین منطقه آزاد تجاری ، مقصد مناسبی برای تفریح و خرید می باشد. در اختیار داشتن یک ماشین اجاره ای در این جزیره می تواند سفر را برای شما دلچسب کند و لذت سفر را دوچندان کند.

اجاره ماشین کروک در کیش

شما در جزیره کیش می توانید انواع خودروهای روز دنیا را با صرفه ترین هزینه ممکن اجاره کنید و لذت رانندگی با آنها را در این جزیره زیبا تجربه کنید. اجاره ماشین کروک در کیش خیلی راحت است و با هزینه‌ای مناسب میتوانید رانندگی با این خودرو را تجربه گنید. رانندگی با یک خودروی متفاوت ، می تواند زیبایی های سفر شما را دو چندان کرده و خاطره خوبی را رقم بزند.

اجاره ماشین در کیش -کاماپرس

مدارک لازم برای اجاره ماشین در کیش

اولین مورد که یکی از موارد مهم نیز می باشد همراه داشتن کارت شناسایی معتبر است. هر شخصی که قصد دارد یک خودرو در کیش اجاره کند ، می بایست کارت شناسایی معتبر خود را ارائه کند و بدون ارائه آن اجاره خودرو در کیش میسر نمی باشد.

آریاک سفر

داشتن گواهینامه معتبر رانندگی که حداقل یک سال از زمان صدور آن گذشته باشد.

واریز وجه ضمانت یا چک معتبر برای اجاره ماشین در کیش؛ می بایست شما یک مبلغی را به عنوان ودیعه به شرکت بپردازید ، توجه داشته باشید که مبلغ ودیعه پس از تحویل دادن ماشین توسط شما به شرکت ، مجدداً به شما مسترد می شود.

پرداخت هزینه اجاره ماشین برای حداقل ۲۴ ساعت

نکات مهم در هنگام اجاره خودرو در کیش

هنگامی که شما در جزیره کیش خودرو اجاره می کنید ، باید به چند نکته توجه داشته باشید ، تا به مشکل احتمالی برنخورید. در ادامه به چند مورد از این نکات مهم میپردازیم.

– خودروی اجاره شده در اختیار فرد اجاره کننده می باشد ، بنابراین او حق ندارد آن را به شخص دیگری واگذار کرده و یا اجاره بدهد. در صورتی که فرد اجاره کننده خودرو اجاره شده را به شخص دیگری واگذار کند ، مشکلات احتمالی به وجود آمده بر عهده شخص اجاره کننده می باشد.

– کشف حجاب در خودرو در جزیره کیش ممنوع می باشد ، در صورت عدم رعایت این مساله ، ممکن است جریمه سنگینی برای شما به همراه داشته باشد. بنابراین برای جلوگیری از جریمه شدن می بایست این مورد را رعایت کنید.

– نوشیدن مشروبات الکلی ممنوع می باشد و در صورتی که مرتکب این عمل شوید ، با جریمه سنگین روبرو خواهید شد.

– ماشین اجاره شده را در زمان مشخص به شرکت تحویل بدهید ، تا مجبور نشوید هزینه تاخیر را بپردازید.

– در صورت بروز تصادفات احتمالی ، پرداخت خسارات و هزینه های تعمیر خودرو بر عهده فرد اجاره کننده می باشد.

اجاره ماشین در کیش -کاماپرس

مقررات رانندگی در جزیره کیش

در جزیره کیش قوانین و مقررات رانندگی ، مقداری سختگیرانه تر از سایر نقاط کشور می باشد. همه رانندگان و مسافران و شهروندان که در این جزیره رانندگی می کنند ، موظف هستند که این قوانین را رعایت کنند. در ادامه به تعدادی از قوانین مهم رانندگی در کیش اشاره می کنیم.

– پرتاب هرگونه زباله از شیشه خودرو در هنگام رانندگی ممنوع می باشد ، در صورتی که پلیس مشاهده نماید ، جریمه سنگینی برای آن لحاظ می کند.

– بوق زدن در هنگام رانندگی در همه نقاط کیش ممنوع می باشد. همچنین در هنگام رانندگی نباید دست یا بدن خود را از شیشه خودرو بیرون ببرید ، این مورد نیز شامل جریمه است.

– محدودیت سرعت مجاز در جزیره کیش باید رعایت شود و همچنین ظاهر ماشین باید همواره تمیز باشد و گرنه مشمول جریمه می شود.

– قوانین مربوط به حق تقدم باید رعایت شود و قبل از رسیدن به میدان ، می بایست توقف کامل کرده و پس از رعایت حق تقدم شروع به حرکت کنید.

– حداکثر سرعت رانندگی در محدوده شهری جزیره کیش ۶۰ کیلومتر بر ساعت ، در نواحی خارج از منطقه مسکونی ، ۸۰ کیلومتر بر ساعت می باشد.

– همه رانندگان باید لزوما در بین خطوط رانندگی کنند ، وگرنه ممکن است جریمه شوند. برای تغییر لاین نیز باید از ۱۰۰ متر قبل راهنما بزنید.

– حرکت دنده عقب ممنوع می باشد و در صورتی که پلیس یا دوربین آن را مشاهده کند ، جریمه سنگینی برای آن لحاظ می شود.

– چنانچه راننده ای در جزیره جریمه شود ، قبض جریمه را باید در جزیره کیش پرداخت کند.

– لایی کشیدن و کورس رفتن و انجام حرکات نمایشی و آکروباتیک ، به وسیله خودرو ممنوع می باشد و در صورت انجام دادن این حرکتها ، خودرو به مدت ۴۸ ساعت توقیف می شود.

انتهای پیام

مرتبط با : کیش اسپید
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز