اجاره سراتو ؛ محبوب‌ترین خودرو در بین مردم/ قیمت روز ۱۱ آبان

اجاره سراتو در بین شرکت‌های رنت خودرو متقاضیان زیادی دارد. زیرا کیا سراتو یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات شرکت کره‌ایی کیا موتورز است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طراحی زیبا و خاص کیا سراتو، چشم هر فردی را به خودش جلب می‌کند. این ماشین نه تنها برای مسافرت، بلکه برای قرارهای کاری، عروسی، میهمانی و… بسیار مناسب است.

شرایط اجاره سراتو چیست؟

اجاره سراتو در سراسر ایران با راننده و یا بدون راننده امکان‌پذیر است. حداقل زمان برای اجاره سراتو معمولا 3 روز در نظر گرفته می‌شود. لازم به ذکر است که افراد می‌توانند این خودرو را به صورت هفتگی، ماهیانه و حتی سالیانه اجاره کنند. اما باید چند روز قبل، با شرکت اجاره سراتو تماس گرفته و در صورت موجود بودن، خودرو رزرو شود. هم‌چنین امکان تحویل خودرو در تهران و سایر شهرستان‌ها امکان‌پذیر است. برای اجاره سراتو بدون راننده، تحویل دادن مدارک زیر ضروری است:

  • داشتن حداقل 20 سال سن
  • گواهینامه معتبر با حداقل اعتبار 6 ماه
  • کارت شناسایی
  • احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت فرد اجاره کننده
  • ودیعه و چک

شرکت‌های رنت خودرو، در صورت اجاره خودرو با راننده، شرایط آسان‌تری را در نظر می‌گیرند. در صورت اجاره سراتو با راننده، فقط لازم است مبلغ کرایه خودرو پرداخت شود. بنابراین اگر امکان خرید این خودروی محبوب را ندارید و یا قصد تجربه رانندگی با آن را دارید، اجاره سراتو بهترین راه پیش روی شماست.

آریاک سفر

معرفی اجمالی کیا سراتو

سراتو در بین خودروها محبوبیت بیشتری دارد. زیرا مصرف سوخت آن نسبت به سایر خودروها کمتر است. اولین نسل از این خودرو پرفروش، در سال 2003 معرفی شد. این خودرو دارای امتیاز Top Safety Pick از موسسه ایمنی IIHS آمریکا است. این یعنی کیا سراتو ایمنی بسیار بالایی دارد. البته در ابتدا این خودرو به صورت وارداتی در داخل ایران به فروش می‌رسید. اما در حال حاضر سایپا، خط تولیدی برای مونتاژ این خودرو را در نظر گرفته است.

کیا سراتو دارای موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه است. این خودرو 0 تا 100 را در 9 ثانیه پر می‌کند. مصرف سوخت سراتو در داخل شهر 9.4 لیتر و در خارج از شهر 6.9 لیتر در هر صد کیلومتر است. این خودرو کره‌ای به دلیل داشتن ظاهری اسپرت، نظر طرفداران زیادی را جلب کرده است. در بررسی‌های انجام شده، کیا سراتو نمره‌ کلی 8 و 7.5 را به دست آورده است. این اعداد از رتبه بالای این خودرو حکایت دارد.

در ادامه لیست قیمت اجاره سراتو و سایر خودروهای پرطرفدار را مشاهده می‌کنید:

مرتبط با : سعادت رنت
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز