اجاره خودرو در استانبول و هر آنچه که باید درباره آن بدانید/ قیمت روز 9 آبان

لست سکند

اجاره خودرو در استانبول متقاضیان زیادی دارد؛ چرا که تمام گردشگران برای تردد در این شهر توریستی نیاز به خودرو خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ترکیه یکی از محبوب‌ترین نقاط توریستی دنیا برای ایرانیان است. بیشتر افراد استانبول را مقصد تفریحات‌شان قرار می‌دهند، زیرا مملو از نقاط توریستی جذاب است که مورد توجه تمام گردشگران دنیاست.

اجاره خودرو در استانبول و تجربه سفری دلنشین

ترکیه کشوری است که تمام توقعات گردشگران را برآورده می‌کند. چراکه در هر فصلی از سال، جذابیت‌های خاص خودش را دارد. استانبول یکی از شهرهایی است که تقریبا هر ایرانی مشتاق دیدن آن است. سواحل رویایی، مراکز خرید متنوع، رستوران‌های بی‌نظیر، موزه، پارک‌، مراکز آبی مهیج، شهرهای باستانی و سواحل جذاب صخره‌ای از مکان‌های پربازدید و جذاب ترکیه است.

گردشگران برای این که بتوانند از تمام این نقاط جذاب دیدن کنند، نیاز به خودرو خواهند داشت. اجاره خودرو در استانبول این مشکل را برای گردشگران به آسانی رفع کرده است. مسافران برای اجاره خودرو در استانبول نیازی به داشتن کارت اعتباری ندارند. هم‌چنین با پرداخت کمترین دیپوزیت و برگشت ودیعه در همان لحظه بدون زمان انتظار برای بلوکه کردن مبلغ آن، خودرو در اختیارشان قرار می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

پیشنهاد می‌شود برای اجاره خودرو در استانبول ، حداقل از دو هفته قبل این کار انجام شود. بعد از رسیدن به فرودگاه مقصد، خودرو در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد. افراد می‌توانند بدون داشتن دغدغه جابه‌جایی و پرداخت هزینه‌های بالای حمل و نقل عمومی، از نقاط توریستی مورد علاقه‌شان، دیدن کنند. مدارک لازم برای اجاره خودرو در استانبول شامل موارد زیر است:

  • گواهینامه ایرانی و بین‌المللی معتبر
  • عکس و یا کپی پاسپورت
  • عکس بلیط رفت به ترکیه
  • بیعانه
  • داشتن حداقل سن 18 سال

یکی از نکات قابل توجه، به همراه داشتن مدارک هنگام رانندگی در ترکیه است. ضروری است که افراد بیمه‌نامه، کارت ماشین، گواهی بین المللی و یک نسخه از قرارداد اجاره خودرو در استانبول را به همراه داشته باشند. در غیر این صورت، گردشگران با جریمه شدن، ناچار به پرداخت هزینه‌های سنگین خواهند بود. هم‌چنین توصیه می‌شود در صورت بروز تصادف، در اسرع وقت با شرکتی که خودرو از آن اجاره شده، تماس گرفته شود.

لازم به ذکر است با اجاره خودرو در استانبول، خودروهایی با بیمه کامل به گردشگران تحویل داده می‌شود. به همین دلیل افراد هزینه‌های اضافی را بابت بیمه پرداخت نخواهند کرد. مسافران این شهر رویایی، می‌توانند لوکس‌ترین ماشین‌ها را با پرداخت هزینه‌ای مناسب تهیه کنند. فقط در این صورت است که گردشگران می‌توانند با خیالی آسوده از نقاط محبوب‌شان دیدن کنند.

در ادامه لیست قیمت اجاره خودرو در استانبول را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز