اجاره خودرو با طعم کرونا ! تاثیر کرونا بر حمل و نقل و صنعت اجاره خودرو

لست سکند

بیش از یک سال هست که کرونا بر زندگی همه ما اثر گذاشته است.  با توجه به شیوع روز افزون این بیماری ومحدودیتهای کرونایی حمل و نقل یکی از دغدغه های اصلی همه است. اجاره خودرو یکی از راههای پیشنهادی ما به شما است. درست است که در این شرایط باید در خانه ماند اما در برخی از مواقع تردد درون شهری و بین شهری امری ضروری است.

اگر ساعت 9 شب از خانه خود بیرون بیایید می توانید خیابان های خلوت را مشاهده کنید که خالی از هرخودرویی است. مشکل اینجاست ممکن است که شما به هر دلیلی قصد سفرکاری و یا تردد درون شهری داشته باشید.

پیشنهاد ویژه برای محدودیت های کرونایی

سوال اینجاست که باید چه کرد؟ در این مواقع همه سازمان ها و افراد باید دست به دست یکدیگر بدهند تا این معضل سریعتر حل شود. خیلی از گروهها در این زمینه فعالیت دارند و تلاش می کنند که خدمات خود را در راسته حمل و نقل آسان  ارائه  دهند.

یکی از خدمات ارائه شده در این راستا،  مجوز تردد بی شهری و درون شهری ماشین های، شرکت های اجاره خودرو است. برخی از شرکت های اجاره ماشین با در اختیار داشتن مجوز به افرادی که نیاز به تردد دارند خدمات خود را ارائه می دهند.

راز آسمان پایتخت

کرایه اتومبیل ، اجاره اتومبیل یا آژانس اجاره اتومبیل شرکتی است که اتومبیل را برای مدت زمان کوتاه اجاره می کند ، به طور کلی از چند ساعت تا چند هفته متغیر است. این برنامه اغلب با شعب محلی متعددی (که به کاربر امکان می دهد وسیله نقلیه را به مکان دیگری برگرداند) سازماندهی می شود و در وهله اول در نزدیکی فرودگاه ها یا مناطق شلوغ شهر واقع شده و اغلب با وب سایتی امکان رزرو آنلاین را فراهم می کند.

اگر بخواهیم یکی از این رنتکارها را معرفی کنیم شرکت اجاره خودرو سعادت رنت است.  برای رفت و آمد خود در شرایط محدودیت های کرونایی کرایه خودرو با قیمت مناسب می تواند راه حلی مناسب باشد.

می‌دانید که جریمه محدودیت های کرونایی بین 500 تا 1 میلیون است. به نظرتان کرایه یک خودرو ایرانی با قیمت روزانه 300.000  هزار تومان بهتر است یا پرداخت 500 هزار تومان جریمه همراه با استرس؟

شرکت اجاره ماشین سعادت رنت و مجوز تردد کرونا

شرکت کرایه خودرو سعادت رنت در ابتدای بیماری کرونا همواره در تلاش بوده است که بتواند به هم وطنان عزیز خود خدمات رسانی کند.

سعادت رنت تنها شرکت کرایه خودرو است که دارای مجوز تردد بین شهری کرونایی است.

برای کرایه خودرو با مجوز تردد می توانید با تماس به شرکت خودرو موردنظرتان را انتخاب و با مشخص کردن زمان ومحدودیت ترددتان ، مجوز را از شرکت تحویل گرفته و دیگر ترسی از جریمه نداشته باشید.

در این طرح می توانید کلیه خودروهای شرکت اعم از خودروهای ایرانی و خارجی را رنت کنید. قیمت اجاره خودرو ایرانی به نسبت خودروهای خارجی مناسب ترو اقتصادی تر است.خدمات اجاره ماشین بسیارمتنوع است که میتوانید باتوجه به نیازخود هر یک از این موارد را انتخاب کنید.

اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو با راننده ،اجاره ماشین عروس و اجاره ماشین مدل بالا بخشی از خدمات شرکت‌های رنت ماشین محسوب می‌شود.

کنترل بهداشتی ماشین قبل از اجاره یکی از مهمترین مواردی است که این شرکت را از دیگر شرکت های اجاره خودرو در تهران متمایز کرده است.

خودروهای موجود در کرایه خودرو

خودروهای موجود در طرح تردد کرونایی همان طور که در بالا اشاره شد شامل موارد زیر می‌شود:

اجاره خودرو ایرانی نظیر: سمند، 206، 207، پرشیا ، ال 90

خودروهای خارجی: اسپورتیج ، انواع خودرو BMW، لندکروز، پرادو ، سانتافه ،سراتو ، بنز و…….

شرایط کرایه ماشین چیست؟

شرایط  اجاره خودرو در زیر نام برده شده است که با توجه به شرکت رنتکار متغییر است. می توانید قبل از اجاره ماشین موردنیازتان متن زیر را مطالعه کنید.

کیلومتر مجاز: کیلومتر مجاز روزانه در شرکت های اجاره ماشین برای اجاره خودرو ایرانی 250 و خودروهای خارجی 200 کیلومتر

تعداد روز اجاره: حداقل تعداد روزهای اجاره خودرو بدون راننده 3 روز است

تحویل و عودت خودرو : تحویل و عودت ماشین ها  در محل درخواستی مشتری و یا درب شرکت ها  است

سوخت ماشین اجاره ای به این صورت است که وسیله نقلیه اجاره ای با همان میزان سوخت که در ابتدا در اختیار مشتری قرار داده شده باید بازگردانده شود.

همچنین روش های پرداخت هزینه اجاره خودرو با توجه به شرایط شرکت مورد نظر تعیین می‌شود.

در کلام آخر باید گفت که در شرایط کرونا و منع رفت و آمد برون شهری و درون شهری بهترین راه برای تردد ضروری می تواند اجاره ماشین باشد. البته برخی از شرکت ها دارای مجوز تردد بوده به همین منظور در انتخاب موسسه رنت کار توجه کنید و حتما قبل از رنت ماشین از این موضوع مطلع شوید.

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز