اجاره خودرو با راننده

یکی از گزینه‌های مطلوب جهت سفر به خارج از تهران اجاره خودرو با راننده  است. در این روش شما بدون خسته شدن از رانندگی در جاده و سفر به شهر مورد نظر رفته و برمی‌گردید. با اجاره ماشین با راننده نیاز به ارائه هیچ نوع مدرکی ندارید و تمام هزینه‌های احتمالی و خسارت تا پایان مدت قرارداد به عهده راننده شرکت است. همچنین قیمت‌ها برای این نوع سفر که به ‌صورت طولانی ‌مدت و دربست هستند، توافقی است و مشخصاً این هزینه‌ها برای هر نوع خودرو متفاوت است.

اجاره خودرو جهت رفتن به خارج از تهران

شرکت اجاره خودرو آراد سیر با داشتن مجوز رسمی در زمینه اجاره انواع خودرو تشریفاتی در خدمت شماست. شما می‌توانید به ‌صورت رزرو آنلاین یا تلفنی خودروی موردنظر را اجاره کنید. شرکت در تمام شعب خود هنگام عقد قرارداد فاکتور رسمی و قرارداد را به شما ارائه می‌دهد. ارگان‌های خصوصی و ادارات دولتی که قصد دارند خودروهایی از یک برند و یک‌ رنگ به تعداد بالا اجاره کنند باید از چهار روز قبل با شرکت تماس گرفته و ماشین‌های مورد نیاز را رزرو فرمایند؛ مشاوران ما هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد.

شما می‌توانید در زمان اجاره خودرو با راننده از شرکت اجاره خودرو آرادسیر به انتخاب خود از رانندگان مسلط به زبان‌های ترکیه‌ای، انگلیسی و فرانسه با بالاترین سطح کیفیت خودرو و راننده و بیمه مسافرتی کامل استفاده کنید. همچنین شرکت با تجهیز به تور لیدر و مترجم امکان مسافرت در بازه‌های زمانی طولانی مدت را برای شما فراهم کرده است.

شما می‌توانید پیش‌فاکتور و قیمت تمام‌شده‌ی سفر خود را پس از مشاوره با کارشناسان ما دریافت فرمایید.

آریاک سفر

امکانات خودرو و رفع نیاز مسافر

خودروهای شرکت اجاره خودرو آراد سیر با تجهیز به سیستم وای ‌فای، تجهیزات مسافرتی و صندلی کودک سعی در رفاه و راحتی مسافران داشته است.

همچنین شما می‌توانید علاوه ‌بر این امکانات وسایل مورد نیاز دیگر خود را از قبل به شرکت اعلام کنید و در زمان سفر آنها را تحویل بگیرید.

اجاره خودرو با راننده در شهر تهران

شما برای اجاره خودرو با راننده نیاز به ارائه  مدرکی ندارید. مراحل کار به این صورت است که شما با تماس با شرکت خودروی موردنظر را رزرو می‌کنید؛ حداقل زمان اجاره خودرو با راننده ده ساعت است. خودروهای موجود خودروهای مدل بالا با کیفیت فنی هستند؛ برای اطمینان خاطر بیشتر بهتر است از یک هفته قبل تماس گرفته و خودروی موردنظر را رزرو کنید. اما در غیر این صورت می‌توانید یک روز زودتر نیز با تماس خود رزرو را انجام دهید.

امروز اجاره خودرو جهت اسکورت تشریفاتی یکی از رایج ‌ترین روش‌هاست. اجاره خودرو در این زمینه فراتر است و جابه‌جایی افراد مهم و مقامات کشورها در سراسر دنیا امری رایج و معمول شده است. احتمالاً شما نیز با مطالعه مطالب سایت تاکنون متوجه شده‌اید که اجاره خودرو از شرکت‌های اجاره خودرو یکی از معمول‌ترین و متداول‌ترین روش‌ها برای اسکورت این گروه افراد با خودروهای لوکس و تشریفاتی است.

معمولاً برای جابجایی افراد صاحب‌نام کشورها و اسکورت ایشان از شرکت‌های قدیمی و باتجربه و متخصص در این امر استفاده‌ شده و شرکت اجاره خودرو ماشین‌های آخرین سیستم و با امکانات روز دنیا را در اختیار سفرا و مقامات کشورهای دیگر قرار می‌دهند. چنانچه شما نیز درخواست خودرویی برای اسکورت تشریفاتی را دارید می‌توانید با شرکت اجاره خودرو آراد سیر تماس گرفته و بدون دغدغه از نتیجه کار لذت ببرید.

مرتبط با : آراد سیر
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز