اجاره اسپورتیج ؛ بهترین انتخاب برای سفری به‌یادماندنی / لیست قیمت 18 آبان

اجاره اسپورتیج یکی از پرطرفدارترین‌ خودرو اجاره‌ای در شرکت‌های رنت خودرو به شمار می‌رود. این خودرو سواری بسیار نرمی دارد و از نظر ایمنی زبان‌زد است. شرکت‌های کره‌ای، این خودرو را فوق‌العاده عالی و باکیفیت طراحی کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کیا اسپورتیج در تست‌های ایمنی مانند برخوردهای شدید از جلو، کنار و سقف، بالاترین امتیاز را از آن خود کرده‌است. این خودرو که از محبوب‌ترین شاسی‌بلندهای کمپانی کیا است، ظاهری مدرن، زیبا و اسپرت دارد. اسپورتیج از محبوب‌ترین کراس اوورهای بازار ایران به شمار می‌رود. این خودرو برای میهمانی، عروسی و خصوصا مسافرت، انتخاب بسیار شایسته‌ای خواهد بود.

چرا اجاره اسپورتیج از شرکت‌های رنت خودرو معتبر مهم است؟

امروزه به دلیل افزایش تقاضای مردم برای اجاره خودرو، شرکت‌های مختلفی اقدام به اجاره انواع خودروها می‌کنند. نکته حائز اهمیت آن است که مشتری برای اینکه متحمل ضررهای مالی نشود، باید به شرکتی معتبر مراجعه کند. در غیر این صورت، ممکن است با بستن قراردادهای ناقص توسط شرکت‌ها، مشتری مقدار زیادی از سرمایه‌اش را از دست بدهد. اما مشتریان با اجاره اسپورتیج از یک شرکت معتبر و محبوب مردم، می‌توانند به خیالی آسوده از مزایای آن بهره‌مند شوند.

برای اجاره اسپورتیج مدارک زیر موردنیاز خواهد بود:

آریاک سفر
  • داشتن حداقل سن 20 سال
  • گواهینامه با حداقل 6 ماه اعتبار
  • کارت شناسایی
  • احراز مدارک شغلی
  • ودیعه و چک

این روزها افراد زیادی هستند که ترجیح می‌دهند به جای اینکه هزینه‌های هنگفت خرید خودرو را پرداخت کنند، هر زمان که خواستند، خودرو مورد علاقه‌شان را اجاره کنند. با این کار علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ خرید و مراقبت خودرو، می‌توانند خودرو مناسب برای هر موقعیت را به دلخواه رزرو کنند و از تجربه رانندگی با انواع خودرو لذت ببرند. این تنها یکی از مزایای رنت خودرو است که منجر شده خیلی از افراد، به کرایه ماشین و اجاره اسپورتیج روی بیاورند.

چرا اجاره اسپورتیج خوب است؟

اسپورتیج از موتور قدرتمند 2400 سی‌سی بهره‌مند شده است که توانایی تولید 177 اسب بخار را داد. این خودرو قابلیت حرکت با دو دیفرانسیل را دارا است که می‌تواند تجربه یک سواری لذت بخش را برای مسافران به ارمغان بیاورد. 4 حالت رانندگی، سقف پانارما، نمایشگر سوپرویژن و سیستم صوتی اینفینیتی، تنهخا بخشی از امکانات بی‌شمار کیا اسپورتیج است.

اسپورتیج دارای 6 کیسه هوا، سیستم کشش و پایداری، سیستم کنترل اتوماتیک ترمز در سراشیبی و سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، خودروی بسیار امنی به شمار می‌رود. این خودرو دارای فضای داخلی بزرگ و جادار بودن صندوق، برای مسافرت بسیار مناسب است که می‌تواند یک تجربه به‌یادماندنی را برای افراد رقم می‌زند. در ادامه لیست قیمت اجاره اسپورتیج و سایر خودروها را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز